پیشنهاداتی برای تجارت الکترونیک شما در فصل تعطیلات

پیشنهاداتی برای تجارت الکترونیک شما در فصل تعطیلات

پیشنهاداتی برای تجارت الکترونیک شما در فصل تعطیلات 1350 500 مصلایی

هنگامی که در طول فصل تعطیلات صحبت از ارائه تخفیف و کوپن می‌شود، به نظر می‌رسد موضوعی است که هر‌ کسب و کاری آن را انجام می‌دهد. اما اگر غول خرده‌فروشی، تخفیفی با درصد بالا در قیمت‌های خود ارائه دهد، یک شرکت تجارت الکترونیک کوچک نیز باید همان قیمت را برای باقی ماندن در صحنه ی رقابت ارائه دهد، درست است؟!

مشکل تخفیف دادن این است که قیمت‌های جدید و پایین شما ممکن است خریداران را کمی گیج کند. دقت داشته باشید که اگر آنها یک معامله عالی از خرید محصولات شما را تجربه کنند، زمانی که دوباره بازگردند به پرداخت قیمت‌هایی که مرتب بالا می ­رود راضی نخواهند شد و در نتیجه ارزش محصولات شما بصورتی پایدار در مقدار پایین ثابت خواهد ماند، که اصلا خوب نیست. بنابراین، برای ادامه رقابت با رقبای بزرگ خود چه کاری می توانید انجام دهید؟ راه‌حل‌های شما در زیر ارائه شده‌اند.

برای توسعه تجارت الکترونیک خود، انتخاب‌های متفاوتی را به مشتریان خود پیشنهاد دهید

یکی از دلایلی که ممکن است یک خریدار به یک فروشگاه بزرگتر مراجعه کند، تعداد انتخاب‌های او است. شما قطعا باید به آنها آپشن‌های بیشتری را برای انتخاب ارائه دهید. همچنین پس از آن، گزینه‌های بهتری برای پرداخت، انتخاب نوع حمل و نقل آن، و یا حتی نحوه ارائه خدمات به مشتریان­تان ارائه دهید.

امکان پرداخت آسان برای خریداران در تجارت الکترونیک

اجازه دهید ابتدا کمی در مورد گزینه‌های پرداخت صحبت کنیم. آیا شما هنوز هم جز افرادی هستید که صرفا کارت‌های اعتباری را برای فروش خود استفاده می‌کنید؟ اگر چنین است، احتمالا تعداد زیادی از مشتریان خود را در قسمت صفحه پرداخت خود از دست داده‌اید. هرچه بتوانید فرآیند پرداخت را ساده‌تر سازید، خریداران بیشتری فرآیند خرید را به طور کامل انجام خواهند داد.

از دلایل دیگری که شما باید پرداخت‌های آسان داشته باشید این است که افراد به ارضای فوری نیاز‌های خود عادت کرده‌اند. اگر آنها بتوانند به آمازون رفته و تنها با کلیک بر یک دکمه خرید خود را انجام دهند، حتما این کار را انجام خواهند داد.

در تجارت الکترونیک امکان حمل و نقل رایگان را به خریداران خود ارائه دهید

پیشنهاد حمل رایگان، چه منحصرا برای فصل تعطیلات ارائه شود و یا برای تمامی فصول سال یکی از بهترین گزینه‌های پیشنهادی شما خواهد بود. دقت کنید که خریداران نه تنها به دلیل عدم وجود گزینه‌های پرداخت کافی از صفحه شما خارج می‌شوند، بلکه زمانی که قیمت کل را به اضافه قیمت حمل محصول می‌بینند به سرعت صفحه را ترک می‌کنند. ممکن است شما استطاعت مالی بالایی برای حمل تمامی محصولات به طور رایگان نداشته باشید، مشکلی ندارد زیرا می‌توانید به خریداران خود پیشنهاد دهید با خرید از فروشگاه شما از یک مبلغ خاصی به بالا، هزینه حمل آن، رایگان خواهد بود، که این خود موجب افزایش متوسط ارزش سفارش‌های ‌شما خواهد شد.

می‌خوای یه فروشگاه به وسعت اینترنت داشته باشی؟

ما حرفه‌ای‌ترین فروشگاه آنلاین رو برات طراحی می‌کنیم.

تجارب استفاده از کانال‌های چندگانه تجارت الکترونیک را به خریداران خود ارائه دهید

چگونه خریداران شما می‌توانند خرید‌های خود را انجام دهند؟ چگونه می‌توانند به شما دسترسی داشته باشند؟ چگونه می‌توانند اطلاعات مورد نیازشان در مورد شرکت شما و پیشنهادات ویژه شما برای فصل تعطیلات را  دریافت کنند؟ هرچه راه‌های ارتباطی بیشتری را برای ایجاد ارتباط با کسب و کار خود داشته باشید، مردم بیشتر جذب شرکت شما خواهند شد. خریداران باید قادر به داشتن دسترسی به شما، ایجاد تعامل با برند شرکت، و انجام خریدشان در هر زمان و مکانی که دوست دارند، باشند. رسانه های اجتماعی، اپلیکیشن‌ها، ایمیل، تلفن، وبلاگ و از همه مهمتر وب سایت شما – تمامی کانال‌های تجارت الکترونیک هستند که خریداران می‌خواهند از طریق آن‌ها به شما دسترسی داشته باشند.

جهت توسعه تجارت الکترونیک خدمات آموزشی و اطلاعات کافی ارائه دهید

بسیاری از افراد در طول فصل تعطیلات تنها با قصد خرید برای افرادی که دوستشان دارند به فروشگاه شما مراجعه کرده‌اند و ممکن است هرگز قصد بازگشت به آنجا را در آینده نداشته باشند. آیا این بدان معناست که شما باید به راحتی به مشتریان جدید خود اجازه دهید که دیگر به فروشگاه شما بازنگردند؟ به هیچ وجه! مطمئن شوید که آنها با تمام اطلاعاتی که برای داشتن یک انتخاب هوشمندانه نیاز داشتند، مجهز شده ­اند. فرقی نمی‌کند که شما آن اطلاعات را از طریق وبلاگ، فیلم آموزشی و یا راهنماهای هدیه به آنها ارائه دهید. اینگونه تجارت الکترونیک شرکت ­تان را بهبود خواهید بخشید.

 برای داشتن تجارت الکترونیک موفق باید خدمات منحصر به فرد به خریداران خود ارائه دهید

گذشته از همه اینها، آنچه که واقعا شما را از سایر فروشگاه‌های بزرگ و پیشنهادات فروش عظیم آنها در فصل تعطیلات متمایز می‌سازد، نحوه ارائه خدمات شما است. شما می توانید این فصل را با داشتن فردی که در همه زمان‌ها در دسترس است، برای خریداران خود به فصلی شاد تبدیل کنید. این بدان معناست که شما حتما باید فردی در دسترس برای پاسخگویی به سوالات از طریق تماس‌های تلفنی، رسانه‌های اجتماعی و ایمیل، داشته باشید. برگشتی‌ها و محصولات تعویضی شما باید بدون بحث و با لبخند پذیرفته شوند و مهم تر از همه اینکه به مشتریان خود با دقت گوش دهید و با آنها کاملا صادق باشید.

در حال حاضر به منظور توسعه تجارت الکترونیک شرکت خود، آماده مواجهه با فصل تعطیلات هستید و نیازی به دادن تخفیف برای رقابت با خرده‌فروشان بزرگ ندارید.

این مقاله مفید بود ؟
چرا از این پست راضی نبودید ؟
تصویر کپچا

Subscribe for free resources and news updates.