بازاریابی ویدیوئی چرا و چگونه؟

بازاریابی ویدیوئی چرا و چگونه؟

بازاریابی ویدیوئی چرا و چگونه؟ 1350 500 مصلایی

قدرت ویدیو در دنیای امروز بیشتر از انواع دیگر محتواست. و نسبت به محتوای متنی و هم چنین محتوای تصویری بیشترین میزان تعامل را ایجاد می کند. هزینه‌های تبلیغات ویدیویی، نسبت به تاثیر و تعاملی که در مخاطبان ایجاد می کند بسیار مقرون به صرفه است. هم چنین بازاریابی ویدیوئی در بین روش های پرطرفدار ۲۰۱۷ جایگاه ویژه ای دارد. راهکارهای بسیاری وجود دارد تا کسب‌وکارها بتوانند بواسطه ویدیو روی رشد خود تاثیر مثبت بگذارند. در ادامه راهکارهایی را عنوان می‌کنیم که در زیرشاخه بازاریابی ویدیویی قرار می‌گیرند:

#راحت‌تر می‌توانید مخاطبان دارای موبایل را جذب کنید:

در حال حاضر ۵۰٪ افرادی که با اینترنت سر و کار دارند، از طریق موبایل‌ها به وب‌گردی و جستجو می‌پردازند. بازدید از محتواهای نوشتاری و عکس‌دار بواسطه موبایل‌ها با کمی محدودیت همراه است و افراد ترجیح می‌دهند که محتوای مورد نظرشان را در قالب ویدیو تماشا کنند. از طرفی، ویدیوها به شما این امکان را می‌دهند که حجم بسیاری از محتوا را یک جا به مخاطب خود ارائه دهید.

# محصولات تولیدی خود را حین استفاده نمایش دهید:

نوشتار و تصاویر نمی‌توانند به اندازه ویدیوها، در جذب مخاطب برای فروش یک محصول به کسب‌وکارها کمک کنند. شما می‌توانید با ساختن ویدیوهایی از محصولات تولید شده توسط کسب‌وکار خود، در کنار نشان دادن آن و کاربردش، مخاطب را مستقیما هدفگیری کرده و او را تشویق کنید که محصول تبلیغ‌شده را خریداری کند.همچنین ایده خوبی است در تبلیغات ویدیویی خود از یک (CTA (call to actionn استفاده کنید. می‌توانید از یک urll یا #هشتگ یا برچسب ساده برای این مورد در نظر بگیرید. این امر موجب افزایش برندینگ و همینطور تاثیرگذار در بحث فروش شما باشد.

# از ویدیوها به منظور افزایش میزان تعامل بهره ببرید:

برای مثال می‌توانید یک جلسه سوال و جواب ویدیویی (Q&A) به صورت آنلاین انجام دهید و اطلاعات مورد نظر مخاطبان کسب‌وکارتان را، مستقمیا به آنها انتقال دهید. وبینارها از مواردی هستند که سبب افزایش تعامل مخاطب می‌شوند و کاملا یک راهکار بازاریابی ویدیویی به حساب می‌آیند.

#تیزرهای کوتاه برای درگیر کردن مخاطبان

ممکن است که مشتریان قبلی کسب‌وکارتان، شما را فراموش کنند و به همین دلیل لازم است که همواره خود را به آنها یادآوری کنید و ویدیو مارکتینگ از مواردی است که می‌تواند در مسیر معرفی محصولات جدید، به کسب‌وکار شما کمک کند. از محصولات جدید خود، تیزرهای کوتاه با کیفیت بسازید و آن را در هر جایی که امکان دارد، منتشر کنید.

یک کمپین همه جانبه دیجیتال می‌خوام

اگر می‌خوای کسب و کارت تو اینترنت بترکونه از همینجا شروع کن

این مقاله مفید بود ؟
چرا از این پست راضی نبودید ؟
تصویر کپچا

Subscribe for free resources and news updates.