آمار جذاب از ترندهای جدید مارکتینگ

آمار جذاب از ترندهای جدید مارکتینگ

آمار جذاب از ترندهای جدید مارکتینگ 1350 500 مصلایی

سرچ آنلاین برای غذا افزایش پیدا کرده است:

جست و جو و سرچ آنلاین مربوط به رژیم و تغذیه افزایش ۷۰ درصدی در دو سال اخیر داشته است. جست و جو برای کلمه ی عاری از گلوتن از سال ۲۰۱۴، ۱۴۱% افزایش پیدا کرده است.

۹۲ درصد از مشتریان آنلاین در اولین بازدید، خرید نمی کنند:

در گزارش جدیدی که Episerver ارایه شده است به لزوم تمرکز برای درگیر کردن و جذب کردن بازدیدکننده اشاره شده است. در تحقیقی که اخیرا بین ۱۰۰۰ مشتری و بازدیدکننده ی وبسایت های تجارت الکترونیک و اپلیکیشن های موبایل انجام شده است به این تیجه رسیده اند که ۹۲ درصد بازدیدکنندگانی که قصد خرید دارند در اولین بازدید خرید نمی کنند. این تحقیق قدرت محتوای وبسایت را نشان می دهد، به جای محتواهایی که بازدیدکننده را به خرید کردن انتقال دهد، محتواهای کمک کننده برای مشتری تولید کنید.

محل فروشگاه، مهم ترین عامل خرید:

مشتریان دیگر به دنیال قیمت ارزان برای خرید محصولاتشان نیستند، محل فروشگاه و دسترسی اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

در یک نظرسنجی از ۱۵۳۰ خریداران انگلیسی نزدیکی و موقعیت به تاثیر گذارترین عامل برای مصرف کنندگان فروشگاه شناسایی شده، ۴۸ درصد از استرالیایی ها نیز این را به عنوان عامل اصلی معرفی می کنند.

۴۰ درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی گفتند که طیف مناسبی از محصولات و خدمات عامل تاثیر گذار بر روی آنهاست، ۳۹ درصد گفته اند که عادت و آشنایی، در حالی که فقط ۳۴ درصد  قیمت پایین را موثر می دانستند.

اهمیت بالای ۵۰ ساله ها برای خرده فروشان:

خریداران بیش از ۵۰ سال سن تمایل ۷۱ درصدی بیشتری به خرید از  مراکز خرید در مقایسه با افراد جوان دارند. برای خرده فروشان، این نشان از اهمیت مصرف کنندگان مسن تر دارد. انتظار می رود که بالای ۵۰ ساله ها  تا دو سوم از تمام فعالیت های خرده فروشی در سال ۲۰۲۵ را به خودشان اختصاص دادند.

یک کمپین همه جانبه دیجیتال می‌خوام

اگر می‌خوای کسب و کارت تو اینترنت بترکونه از همینجا شروع کن

 

آمار مشاهده ی تبلیغات:

ایمیل مارکتینگ هنوز بهترین عملکرد را از نظر بازاریابان دارد:

با توجه به آخرین گزارش تعیین معیار DMA، ایمیل مارکتینگ را _ ۴۱٪ از بازاریابان امتیاز آن به عنوان کانال با بهترین اجرا ارزیابی کردند.

در حال حاضر در ۹۸٪، نرخ تحویل ایمیل در بالاترین حد خود تا به حال، افزایش ۱۱ درصدی از سال ۲۰۱۰ داشته است.

در نهایت، با وجود برخی از کاهش در سال های اخیر، نرخ باز منحصر به فرد و نرخ کلیک برای باز منحصر به فرد ثابت در ۱۵٪ و ۲۰٪ به ترتیب باقی می ماند، در حال حاضر.

این مقاله مفید بود ؟
چرا از این پست راضی نبودید ؟
تصویر کپچا

Subscribe for free resources and news updates.