آموزش برندینگ آنلاین در LinkedIn

برندینگ آنلاین

آموزش برندینگ آنلاین در LinkedIn

آموزش برندینگ آنلاین در LinkedIn 1350 500 زهرا لطف اللهی

برندینگ آنلاین امروزه نیاز ضروری هر کسب و کاری است. همه کسب و کارها دوست دارند که دیده شوند و حالا بهترین راه برای جلب توجه، استفاده از محیط آنلاین و به خصوص شبکه های اجتماعی است.
فیس بوک (Facebook)، توییتر (Twitter)، اینستاگرام (Instagram)، گوگل پلاس (google plus) و  لینکدین (LinkedIn) همگی از وب سایت های ارتباط جمعی هستند اما LinkedIn یکی از بهترین پلتفرم های کسب و کار در میان رسانه های اجتماعی است. برای استفاده از رسانه های اجتماعی در کسب و کار، روش های زیادی وجود دارد. اما چرا لینکدین؟

لینکدین یک رسانه اجتماعی تجاری مخصوص کسب و کار است که برای تعامل و ارتباط آنلاین شرکت ها به صورت حرفه ای، طراحی شده است. برندینگ آنلاین در LinkedIn بر پایه تعداد دنبال کنندگان یا همان کانکشن (Connection) های هر حساب کاربری استوار است. کانکشن ها در لینکدین درجه بندی می شوند. Connection های مستقیم شما در جایگاه اول قرار می گیرند، هر کسی که با کانکشن های شما در ارتباط باشد، در جایگاه دوم خواهد بود و سومین جایگاه به کسانی تعلق می گیرد که با گروه دوم ارتباط دارند. این موضوع نشان دهنده پلتفرم وسیع لینکدین و فرصت های بسیار برای برقراری ارتباط در آن است.

LinkedIn چیست؟

LinkedIn پلتفرم شماره یک در میان شبکه های اجتماعی کسب و کار است که ۵۰۰ میلیون کاربر از سراسر دنیا در آن عضو هستند. شرکت های بی شماری در صنایع و بخش های مختلف، از این ابزار حرفه ای استفاده کرده و می کنند. لینکدین یک ابزار ضروری برای ایجاد و نمایش رزومه حرفه ای، CV (سابقه ای از تمام کارهای مفیدی که قبلاً انجام داده اید) و پیدا کردن فرصت های شغلی جدید است. لینکدین نه فقط برای ساخت رزومه بلکه برای نمایش برندها و برندینگ آنلاین هم، یک ابزار حرفه ای به حساب می آید.

 

برندینگ آنلاین در LinkedIn

برندینگ آنلاین

فرآیند برندسازی شما بر اساس قابلیت دیده شدن شکل می گیرد، اینکه دیگران را چطور می بینید و شما از دید دیگران، چطور به نظر می رسید. برای اینکه افراد متخصص را برای همکاری پیدا کنید یا توسط افراد حرفه ای دیده شوید، لازم است در برندینگ آنلاین از LinkedIn استفاده کنید. لینکدین با تبلیغ نام تجاری، برند شما را ترویج می دهد. در واقع در لینکدین همه چیز به هویت شما مربوط است، دیگران می خواهند بدانند شما که هستید، چه کاری انجام می دهید و چرا باید به برند شما علاقه نشان دهند؟

شما با ایجاد یک حساب کاربری حرفه ای، ارزش سئوی محتوای حساب خود را بالا می برید، چرا که LinkedIn می تواند افراد و شرکت ها را به یک اندازه بازتاب دهد. بازاریابی رسانه های اجتماعی، اکنون برای کسب و کارها یک نیاز ضروری است. از آنجایی که پروفایل های فردی در LinkedIn ، مربوط به اشخاص و کارمندان شرکت ها هستند، باعث ایجاد یک چشم انداز دوستانه از شرکت ها می شوند.

برای برندینگ آنلاین در LinkedIn می توانید کارهای زیر را انجام دهید:

  • حساب کاربری خود را بهینه کنید.
  • ارتباطات خود را گسترش دهید و connection های بیشتری ایجاد کنید.
  • طی یک روند ثابت، محتوای با کیفیت منتشر کنید.

LinkedIn یک پلتفرم رسانه های اجتماعی است که با استفاده از آن، شرکت ها و افراد حرفه ای می توانند بدون نیاز به سفر یا رفت و آمدهای وقت گیر و خسته کننده، خیلی راحت شبکه سازی کنند و ارتباطات خود را گسترش دهند.

از اینستاگرامت نتیجه‌ای که می‌خواستی رو نگرفتی؟

پاتو بنداز رو پات و مدیریت خلاقانه شبکه های اجتماعیتو به ما بسپر

مزایای استفاده از LinkedIn در برندینگ

LinkedIn با تبلیغ و ترویج نام تجاری و شناساندن برند شما به دیگران، به برندسازی شما کمک زیادی می کند. فروش قدرتمند، بازاریابی و برند تجاری است که منجر به رشد و سودآوری شرکت می شود. هر چه فعالیت شما و شرکت تان در LinkedIn بیشتر باشد، افراد بیشتری شما را می شناسند و تاثیر مثبت بیشتری بر روی زندگی کاری آنها خواهید داشت.
داشتن connectionهای بیشتر و ارتباطات گسترده تر، به معنای پول بیشتر است. دلیل این موضوع واضح است: هرچه بیشتر در اینترنت حضور داشته باشید، هرچه حضور شما در فضای مجازی پر رنگ تر باشد، احتمال جذب مشتریان بیشتری را خواهید داشت.
ایجاد connectionها می تواند به جذب مشتریان بالقوه و رشد و پیشرفت کسب و کارها منجر شود، کسب و کارها با ارتباطات خود به جلو حرکت می کنند و به موفقیتی که برای رسیدن به آن آماده شده اند دست پیدا می کنند. کسب و کارها می توانند به سادگی و از طریق شبکه سازی یا همان ایجاد ارتباط آنلاین با سایر شرکت ها،  leadهای خوبی را جذب کنند.

کسب و کارها می توانند از طریق گروه های LinkedIn ، با شرکت ها یا بخش های خاص ارتباط برقرار کنند. شما نیز، به عنوان یک برند می توانید در سه مرحله ساده، برای تبدیل  lead به مشتری، از LinkedIn استفاده کنید:

  • عضویت در گروه ها
  • ایجاد محتوای مرتبط با کسب و کار خود
  • اشتراک گذاری مطالب و پست ها در گروه ها

به طور خلاصه برای برندینگ آنلاین در لینکدین باید سعی کنید یک حساب کاربری با رزومه و محتوای خوب و عکس های با کیفیت داشته باشید که ظاهری حرفه ای را از شما به نمایش می گذارد. باید با استفاده از  connectionهای خود، شبکه سازی کنید و ارتباطات خود را گسترش دهید، به طور مداوم محتوای با کیفیت منتشر کنید و با افراد مختلف تعامل داشته باشید. این تعامل نه فقط برای فروش محصولات/خدمات شما؛ بلکه باید برای معرفی شما به عنوان یک برند هم مؤثر واقع شود. در نهایت اگر تمامی این کارها را انجام داده اید می توانید از امکاناتی که لینکدین برای تبلیغات و بازاریابی فراهم کرده است استفاده کنید . البته در نظر داشته باشید که برای استفاده از این امکانات باید مبلغی پول پرداخت کنید. برای این کار بهتر است از مشاوره یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه ای استفاده کنید تا پول خود را دور نریزید.

یکشنبه‌ها قبل از شروع کار یک مقاله رایگان از لابراتوار رسانه برای بهبود کسب و کار خود دریافت کنید

منبع: ducttapemarketing

این مقاله مفید بود ؟
چرا از این پست راضی نبودید ؟
تصویر کپچا

Subscribe for free resources and news updates.