اهمیت اپلیکیشن ها برای کسب و کارهای مختلف

اهمیت اپلیکیشن ها برای کسب و کارهای مختلف

اهمیت اپلیکیشن ها برای کسب و کارهای مختلف 1350 500 مصلایی

امروزه ما وابستگی بسیار زیادی به موبایل‌های خود داریم و تبدیل به یک بخش مهم و حیاتی از زندگی ما شده‌اند. علت محبوبیت موبایل‌ها استفاده از انواع مختلف اپلیکیشن های کاربردی و جذاب هستند که هرروز توسعه داده می‌شوند.

” یک اپلیکیشن براش هست!” تا به حال چندبار این جمله را شنیدید؟

از زمانیکه اپلیکیشن های موبایل وارد بازار شدند، بلافاصله در تمامی بخش‌ها مورداستفاده قرار گرفتند. بازی و سرگرمی، شبکه‌های اجتماعی ، اخبار، و حتی برای کسب‌وکار. این یک واقعیت است که امروزه برای هر چیزی یک اپلیکیشن وجود دارد. در حقیقت شما می‌توانید کل سفر خودتان را با اپلیکیشن ها برنامه ریزی کنید، رستوران‌ها، محل‌های تفریحی ، رزرو هتل و …. اپلیکیشن ها  زندگی را بسیار آسان کرده‌اند.

حالا از خودتان می‌پرسید که چرا داشتن اپلیکیشن برای کسب‌وکار من مهم و ضروری است؟

فکر می‌کنید چند درصد از مردم ایران تلفن هوشمند استفاده می‌کنند؟ مطمئن نصف بیشتر از جمعیت کلاً ایران ! تصور کنید این تعداد حداقل روزی ۲ ساعت از گوشی خودشان به‌جز برای تماس تلفنی و پیغام دادن  استفاده می‌کنند. در این صورت با داشتن یک اپلیکیشن برای گوش‌هایی هوشمند شما می‌توانید با محدوده  وسیع‌تری از افراد در ارتباط باشید و درنتیجه فروش بیشتری داشته باشید. مهم نیست که اپلیکیشن شما برای محصولات باشد یا خدمات،  با استفاده از اپلیکیشن می‌توانید کسب‌وکار خودتان را به شکل وسیعی توسعه دهید .

 

مزایای داشتن اپلیکیشن برای کسب‌وکار شما

  • باعث ایجاد و توسعه وفاداری در مشتریان می‌شود!

اپلیکیشن ها باعث می‌شوند که ارتباط مستقیم و لحظه‌ای با مشتریان خود داشته باشید. این ارتباط نزدیک باعث به وجود آمدن یک رابطه بین کسب‌وکار شما و مشتریان می‌شود که درنهایت به وفاداری به برند ختم خواهد شد.

  • باعث تقویت برند شما می‌شود!

وقتی به ضمیر ناخودآگاه مشتریان می‌رسیم، شما دوست دارید که نفر اول آنها باشید. به این معنا که وقتی مشتری به یک محصول یا خدمات فکر می‌کند، ناخودآگاه اول‌ از همه به کسب‌وکار شما  فکر کند.

 

می‌خوای یه فروشگاه به وسعت اینترنت داشته باشی؟

ما حرفه‌ای‌ترین فروشگاه آنلاین رو برات طراحی می‌کنیم.

 

  • حضور خود را پررنگ کنید!

شما می‌توانید با ارائه ترفیع و تخفیف در اپلیکیشن خود حضوری پررنگ‌تر در بین مشتریان خود داشته باشید با این کار شما می‌توانید محصولات خودتان را جزء مواردی قراردهید که طی ۲ ساعت در روز  مشتریان هنگام استفاده از موبایلشان به آنها نگاه می کنند.

  • افزایش امکان دسترسی شما!

با افزایش استفاده از موبایل در سراسر دنیا، شما در هر جا و در هرزمانی برای مشتریانتان در دسترس هستید. تصور کنید که یک اطلاعیه تخفیف می‌فرستید، که باعث باز شدن اپلیکیشن شما توسط مشتریان می‌شود، و درنهایت باعث خرید می‌شود. تمام اینها فقط در یک دقیقه اتفاق میافتد.

مزایای اپلیکیشن برای مشتریان

  • دسترسی آسان به لیست محصولات شما!

خرید یک کالا هرگز کار آسانی نبوده و نیست. با استفاده از اپلیکیشن نه تنها مشتریان شما می‌توانند این کار را به‌صورت آنلاین انجام بدهند بلکه شما می‌توانید طوری اپلیکیشن خودتان را تنظیم کنید که اطلاعات آنها را ذخیره کند. درواقع با یک‌بار ثبت‌نام در اپلیکیشن شما دیگر لازم نیست برای هر بار ورود و خرید اطلاعات خودشان را وارد سیستم کنند.

  • دریافت اطلاعیه‌های ویژه مثل تخفیف!

اطلاعیه‌ها به مشتریان یادآوری می‌کند که کسب‌وکار شما چه چیزی‌های را عرضه می‌کند. ممکن است این کار همیشه به خرید منجر نشود اما باعث ثبت شدن در ضمیر ناخودآگاه افراد می‌گردد.

  • دسترسی به اطلاعات تماس خود با لمس یک دکمه !

هرچه پروسه خرید را برای مشتری خود آسان‌تر کنید احتمال اینکه آنها خرید کنند بیشتر خواهد شد. با در دسترس قرار دادن تمام اطلاعات محصولی که می‌خواهند زمانیکه آنها باید صرف جمع‌آوری داده‌ها برای خرید کنند را کم می‌کنید و این کار احتمال خرید را بالا می‌برد.

  • چرا ارزش اپلیکشن های حرفه‌ای زیاد است؟

در آینده نزدیک اپلیکیشن ها به یک بخش استاندارد و اصلی هر کسب‌وکاری تبدیل خواهند شد. نه تنها پروسه خرید را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کنند بلکه با مشتریان یک رابطه ماندگار می‌سازند. به‌علاوه منبع دیگری برای تبلیغات و بازاریابی ایجاد می‌کنند.

با توجه به‌تمامی علت‌هایی که گفته شد، داشتن یک اپلیکیشن موبایل با عملکرد عالی، قدرت انجام تمام فعالیت‌ها و کاربردهایی که کسب‌وکار شما نیازمند آن است را دارد.

ساخت یک اپلیکیشن به‌راحتی راه‌اندازی یک سایت نیست. استخدام افراد حرفه‌ای برای این کار نه تنها به کسب‌وکار شما قابلیت‌هایی که نیاز دارد را می‌دهد بلکه باعث بر زبان افتادن نام برند شما می‌شود.

یکشنبه‌ها قبل از شروع کار یک مقاله رایگان از لابراتوار رسانه برای بهبود کسب و کار خود دریافت کنید

 

این مقاله مفید بود ؟
چرا از این پست راضی نبودید ؟
تصویر کپچا

Subscribe for free resources and news updates.