ترفندهای سئو و افزایش ترافیک وبسایت-قسمت دوم

ترفندهای سئو و افزایش ترافیک وبسایت-قسمت دوم

ترفندهای سئو و افزایش ترافیک وبسایت-قسمت دوم 1350 500 مصلایی

قسمت اول این محتوا را هم بخوانید.

 

#گزارش بگیرید

از افراد تاثیر گذار و  مرتبط با محتوای تولیدی خود مصاحبه و گزارش بگیرید. اینکار به ترافیک وب سایت شما کمک می کند.

#نکات نگارشی

گوگل و دیگر موتورهای جست و جو وبسایت هایی که کمترین مشکل را از نظر نکات نگارشی و املایی را دارند را بیشتر می پسندد.

#محتوای باارزش

گوکل بسیار در این زمینه که محتوای شما مفید و باارزش است یا خیر هوشمندانه عمل می کند. طوری محتوا نویسی کنید که به سوال های مخاطبین در آن زمینه ی مورد نظر پاسخ دهید

 

#قدمت وبسایت

موتورهای جست و جو وبسایت های جدید را ترجیح می دهند، اما خبر خوب اینکه وقتی به روز رسانی در وبسایت شما انجام می شود شما نیز جزو وبسایت های جدید تشخیص داده می شوید.

#تولید محتوای فهرست بندی شده

وقتی محتوای شما فهرست بندی شود و لیست وار نوشته شود، برای مخاطبان جذابیت بیشتری دارد و مخاطب راحت تر می تواند محتوا را بخواند.

#طبقه بندی صفحات

وقتی صفحات شما به درستی طبقه بندی شده باشد برای گوگل نیز قابل شناسایی تر است در نتیجه رنکینگ بهتری به شما می دهد و ترافیک وبسایت و سئوی سایت شما بهبود پیدا می کند.

#خطاهای HTML

اگر خطاهای HTML شما زیاد باشد موتورهای جست و جو کیفیت سایت شما را پایین تشخیص می دهند و رنکینگ سایت شما به شدت افت خواهد کرد و ترافیک وبسایت شما هم به همان نسبت پایین خواهد آمد. برای افزایش بازدید و ترافیک وبسایت و بهبود سئو هرچه زودتر خطاهای HTML خود را برطرف نمایید.

 

یک کمپین همه جانبه دیجیتال می‌خوام

اگر می‌خوای کسب و کارت تو اینترنت بترکونه از همینجا شروع کن

 

#نام دامنه

اگر نام دامنه شما کلمه ی کلیدی مورد نظری که عمده ی مشتریان و مخاطبان هدف با آن می توانند شما را پیدا کنند را شامل شود تاثیر فوق العاده ای روی سئو و بهبود ترافیک وبسایت شما دارد. برای دوچندان کردن این تاثیر کلمه ی کلیدی مورد نظر را اولین کلمه ی نام دامنه ی خود قرار دهید.

#قدمت دامنه

وقتی بین دو دامنه از نظر زمانی فاصله ی ۵ ساله وجود داشته باشد، دامنه ی قدیمی تر اولویت بیشتر از نظر موتورهای جست و جو دارد. ولی اگر این اختلاف زمانی ۶ ماه یا یک سال باشد تاثیر چندانی بر بهبود سئو وبسایت ندارد.

#ثبت دامنه برای مدت طولانی

اگر پول کافی دارید، دامنه خود را برای مدت طولانی ثبت نام کنید، با اینکار شما به عنوان یک وبسایت با کیفیت شناخته می شوید.

#زیردامنه ها با کلمات کلیدی شروع شوند

اگر زیر دامنه ای برای وبسایت خود ایجاد می کنید، دقت کنید که از کلمات کلیدی مورد نظرتان به عنوان اولین کلمه ی زیر دامنه استفاده کنید.

#پاسخگرا بودن وبسایت

وبسایت شما باید در گوشی های هوشمند و تبلت ها نیز به خوبی نمایش داده شود. ریسپانسیو یا پاسخگرا بودن وبسایت شما به شدت به افزایش ترافیک و بهبود سئو وبسایت کمک می کند.

#Meta Description های تکراری

استفاده از یک Meta Description در دو محتوای مختلف آسیب جدی به سئوی وبسایت شما می زند.

 

یکشنبه‌ها قبل از شروع کار یک مقاله رایگان از لابراتوار رسانه برای بهبود کسب و کار خود دریافت کنید

 

این مقاله مفید بود ؟
چرا از این پست راضی نبودید ؟
تصویر کپچا

Subscribe for free resources and news updates.