توییتر محدودیت ۱۴۰ کلمه ای خود را ۲ برابر کرد !

توییتر محدودیت ۱۴۰ کلمه ای خود را ۲ برابر کرد !

توییتر محدودیت ۱۴۰ کلمه ای خود را ۲ برابر کرد ! 1350 500 محمدی

امروز توییتر اعلام کرد که به صورت آزمایشی محدودیت کلمات از ۱۴۰ حرف را به ۲۸۰ حرف تغییر داده.

دو برابر کردن این محدودیت به کاربران کمک می کند راحت تر افکار خود را بیان کنند. توییت های شما در توییتر دیگر می توانند بسیار بزرگ و طولانی باشند . این شرکت در بلاگ خود منتشر کرد :

” تحقیقات ما نشان می دهد محدودیت حروف موجب نارضایتی کاربران انگلیسی زبان شده است . وقتی که مردم دیگر مجبور نباشند که افکار خود را در ۱۴۰ حرف بگنجانند آنگاه بیشتر توییت می کنند که این بسیار عالی است!  “

به گفته توییتر تنها ۹ درصد توییت ها به ۱۴۰ حرف می رسد.

به اکثر کاربران پیشنهاد می شد که افکار خود را ویرایش کنند و آن را درکمتر از ۱۴۰ حرف ارائه دهند.  حال با این تغییرات امید به آن است که زبان هایی مانند چینی و ژاپنی راحتتر توییت کنند و نظرات خود را بگویند.

توییت چینی و ژاپنی

توییت چینی و ژاپنی

 

چطور از طریق شبکه‌های اجتماعی مشتری جلب کنم؟

برای افزایش فروش، مدیریت شبکه های اجتماعی خودت رو به ما بسپر!

 

چرا محدودیت ۱۴۰ حرفی ؟ این محدودیت از کجا می آید ؟

این محدودیت در اصل پیامک ها سر چشمه گرفته است. البته محدودیت پیامک ۱۶۰ حرف است که توییتر ۲۰ حرف را برای نام کاربری کنار می گذارد. این محدودیت باعث شده بود که بتوان پست های توییتر را خیلی سریع چک کرد و توییتر پر از پست های عجیب و خلاقانه و با نمک بشود.

توییتر سالهاست که دارد افزایش طول توییت ها را بررسی می کند. در ابتدا سال ۲۰۱۵ ایت شرکت به سمت ۱۰۰۰۰ کارکتری کردن توییت ها پیش رفت. یک تایم لاین شبیه تایم لاین فیس بوک آماده ارائه به کاربران بود. اما با این کار هوییت سایت تویتر زیر سوال می رفت. در سال ۲۰۱۶ یک تایم لاین جدید معرفی شد که بهترین توییت را در ابتدا نشان می داد و بقیه توییت هارو زیر آن توییت نشان می داد. همچنین محدودیت کارکتر در توییت های با محتوای تصویری برداشته شد.

تغییر محدودیت کارکتر  توییتر می تواند یک تغییر بزرگ در دنیای اینترنت ایجاد کند و باید منتظر بود و دید که چه جک ها و مطالب و وایرال های جدیدی با ۲۸۰ کارکتر در توییتر خواهد آمد. این شبکه اجتمایی می تواند نقش پر رنگی در آینده دنیای اینترنت و شبکه های اجتمایی داشته باشد.

یکشنبه‌ها قبل از شروع کار یک مقاله رایگان از لابراتوار رسانه برای بهبود کسب و کار خود دریافت کنید

این مقاله مفید بود ؟
چرا از این پست راضی نبودید ؟
تصویر کپچا

Subscribe for free resources and news updates.