خدمت جدید لابراتور رسانه-آگاهی از وضعیت وبسایت‌تان

پشتیبانی-سایت

خدمت جدید لابراتور رسانه-آگاهی از وضعیت وبسایت‌تان

خدمت جدید لابراتور رسانه-آگاهی از وضعیت وبسایت‌تان 864 630 مائده سادات طهائی‌نژاد

در دنیای امروز که اینترنت جزء جدایی‌ناپذیر زندگی هر فردی است و آنان را به سمت خرید آنلاین محصولات سوق می‌دهد، داشتن یک سایت، بخش مهمی از هر کسب‌وکاری محسوب می‌شود. به همین جهت باید دقت بسیاری بر سرعت وبسایت داشت تا کٌند عمل نکند. از این رو لابراتور رسانه خدمت جدیدی را برای آگاهی از وضعیت سرعت وبسایت برای شما ارائه کرده است تا از بروز مشکلات جبران‌ناپذیر جلوگیری نمایید.

گاهی اوقات هر سایتی با بعضی ازموقعیت‌ها از جمله: مشکلات سرور، کد، شبکه و .. مواجه می‌شود که باعث اخلال در آن می‌گردد. این اخلال سبب تعویق در راه‌اندازی سایت می‌شود. UptimeRobot یکی از نمونه‌های بررسی و کنترل کنندگان سایت‌ها است که محافظت سایت شما را تضمین می‌کند. این وبسایت هر ۵ دقیقه‌ یکبار کل صفحات را بررسی می‌نماید و در صورت وجود خطا و مشکل از کانال‌های مختلف (ایمیل یا SMS) به شما هشدار می‌دهد.

در گام اول، این سایت از صفحات گوناگون درخواست بازبینی می‌کند و سایت مورد نظر شروع به پاسخ‌گویی به آن می‌کند. اگر کدهای دریافت شده توسط UptimeRobot، خطایی را نمایان نکند، وضعیت سایت را مناسب نشان می‌دهد؛ اما اگر با کد‌هایی همچون کد۲۰۰-Ok  یا ۴۰۴ مواجه شود، دوباره بازبینی را از سرگرفته و هنگاهی که خطر را جدی تلقی کند، به سایت شما هشداری مبنی بر رفع خرابی سایت می‌دهد.

دلایل اهمیت کنترل کردن وضعیت سایت:

از دیگر موارد اهمیت مراقبت و جلوگیری از آثار مخربِ کند شدن هر وبسایتی به شرح زیر است:

  • حفظ نام برند و رضایت مشتری:

در هر کسب‌وکاری داشتن تصویر خوب از برند حیاتی است. از این رو، محافظت از نام و تصویر برند الزامی تلقی می‌شود. داشتن یک وبسایت کند و خراب، باعث برهم زدن تصویر برند شما می‌شود. از سوی دیگر اگر مشتری بالقوه‌ای سایت شما را سرچ کند و با سایت کندی روبه‌رو شود، جذب رقبای شما می‌شود. با نظارت بر وبسایت‌تان می‌توانید از این شکل مشکلات جلوگیری نمایید.

رضایت-مشتری
  • مقابله با از دست دادن فروش:

مشتریان با دیدن کندی سایت و مشکلات، از خرید خود پشیمان شده و به سایت دیگری مراجعه می‌کنند و این به معنای از دست دادن فروش است. طبق نظرسنجی‌ای در سال ۲۰۰۷، آمازون تنها با دو دقیقه خرابی سایت، ۳٫۴۸ میلیون دلار فروش را از دست داد. این موضوع اهمیت بالای کنترل و بررسی وضعیت سایت را نشان می‌دهد.

  • از دست ندادن رتبه گوگل:

الگوریتم‌های گوگل، خرابی هر سایت را تشخیص می‌دهند و در صورت تداوم مشکل در آن، امتیاز منفی به سایت داده می‌شود و آن را از صفحه‌ی اصلی خود خارج و به صفحات بعد منتقل می‌کند. این اتفاق ضرر زیادی را به سایت وارد می‌کند که در صورت عدم جلوگیری از آن آثار مخربی را به‌ جای می‌گذارد.

  • آگاهی از وجود هکرها:

در صورتی که هکری قصد سواستفاده از سایت شما را داشته باشد، با بررسی سایت می‌توانید مانع رسیدن آن فرد به مقصودش شوید. چرا که سایت Uptimerobot کدهای خراب به وجود آمده را دریافت می‌کند و به شما هشدار از وجود هکر می‌دهد.

با توجه به نکات مطرح شده، بررسی سایت از اهمیت بالایی برخوردار است. هر سایتی با دریافت این خدمت، مانع خطا و خسارت به سایت خود می‌شود. شما می‌توانید در این راستا با مشاوران لابراتور رسانه در تماس باشید و تضمینی برای سایت خود ایجاد نمایید.

این مقاله مفید بود ؟
چرا از این پست راضی نبودید ؟
تصویر کپچا

Subscribe for free resources and news updates.