راهکارهایی برای بازاریابی آنلاین کسب و کارتان

راهکارهایی برای بازاریابی آنلاین کسب و کارتان

راهکارهایی برای بازاریابی آنلاین کسب و کارتان 1350 500 مصلایی

۱٫وبلاگ بسازید:

یک وبلاگ داشته باشید و به صورت مداوام محتوای با کیفیت ایجاد کنید. این یک استراترژی بلند مدت برای بازاریابی آنلاین شماست.

۲٫اکانت و گروه لینکداین داشته باشید:

اکانت لینکداین بهترین و سریع ترین روش برای دسترسی به بازار هدف شماست. شما می توانید محتوایتان را در گروه های لینکداین منشر کنید. ولی دقت کنید که به عنوان یک تبلیغ کننده در لینکداین شناخته نشوید.

۳٫ویدیو های آموزشی  ایجاد کنید:

یوتوب و آپارات منابع ارزشمندی برای بازاریابی در اینترنت هستند. اولویت خود را ایجاد محتوای با کیفیت و با ارزش قرار دهید و طوری محتوا سازی کنید که برای مخاطبان هدف شما قابل درک باشد. این کار در بلند مدت باعث افزایش محاطبانتان می شود.

۴٫برای شناسایی مشتری‌های باارزش و جذب آنها از قانون ۸۰-۲۰ استفاده کنید:

قانون ۸۰-۲۰ یا همان اصل پارتو بیان می‌کند که ۸۰ درصد نتیجه‌، حاصل ۲۰ از تلاش است. فقط قسمت  کوچکی از کاری که انجام می‌دهیم نتایج خوبی در پی خواهد داشت.درتجارت نیز۸۰ درصد فروش مربوط به ۲۰ درصد مشتریان است. اگر مشتری‌هایی که بیشترین سود را نصیب شما می‌کنند را شناسایی کنید، می‌توانید تخفیف و محصولات یا خدماتتان را به آن ها پیشنهاد دهید و با این روش، سود خود را بیشتر کنید. همچنین اگر مشتریان شما توسط کوکی‌ها (cookies) ردیابی می‌شوند یا از یک سیستم پرتابل برای ورود به سایت استفاده می‌کنند، می‌توانید آنها را هدف بازاریابی آنلاین خود قرار دهید.

۵٫عکس و ویدیو با هشتگ مناسب در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید:

وب‌سایت‌ها و شبکه‌های معتبری وجود دارند که می‌توانید عکس و ویدویوهای حرفه‌ای خود را در آنها پست کنید. از هشتگ‌ها و توضیحات مرتبط و مناسب استفاده کنید تا به خوبی بتوانید آنچه که پست می‌کنید را طبقه‌بندی کنید. همچنین شرکت‌ها و صنایع مرتبط را دنبال کنید و از هشتگ‌های آنها استفاده کنید.

با استفاده از این روش بازاریابی آنلاین، انتظار نداشته باشید که بلافاصله نتیجه بگیرید و ترافیک سایت و فروش شما افزایش یابد. گرفتن نتیجه با این روش زمان‌بر خواهد بود. اما تا زمانی که در حال تولید محتوای باارزش هستید و با اشتیاق این کار را انجام می‌دهید، تعداد فالوور‌های شما طی ماه‌ها و سال‌های آینده‌ افزایش خواهد یافت. مطمئن شوید که به کامنت‌ها پاسخ می‌دهید، پست‌های دیگران را لایک کنید و تا جایی که می‌توانید با دیگران در ارتباط باشید تا بتوانید در ابتدای راه، خود را به دیگران معرفی کنید.

۶٫از Google Local که لیستی از بیزینس‌ها را ارائه می‌دهند استفاده کنید:

اگر شما یک بیزینس محلی دارید و می‌خواهید سرویس یا محصول خود را که برای یک موقعیت جغرافیایی خاص طراحی شده است را به مشتریان عرضه کنید، می توانید از Google Local که فهرست شرکت‌های محلی را لیست می‌کنند، استفاده کنید.

استفاده از Google Local به شدت توصیه می شود چون با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات معتبری در مورد کسب و کار خود را به مشتریان ارائه دهید، اطلاعاتی مانند آدرس شرکت شما که می‌تواند در Google Maps نیز ظاهر شود، ساعت‌ کاری شرکت و جزییات بیشتری که مایلید در مورد کسب و کارتان به صورت عمومی منتشر کنید. سعی کنید این اطلاعات همیشه به روز و دقیق باشند.

یک کمپین همه جانبه دیجیتال می‌خوام

اگر می‌خوای کسب و کارت تو اینترنت بترکونه از همینجا شروع کن

۷٫از تبلیغات فیس بوک استفاده کنید:

با اینکه تبلیغات فیس بوک رایگان نیست، اما شرایط خوبی برای ارتباط با گروه های مرتبط با حرفه ی شما در اختیارتان می گذارد.

۸٫از ایمیل مارکتینگ غافل نشوید:

ایمیل مارکتینگ روش بسیار خوبی برای ارتباط با مشتریان است، که تمام صاحبان کسب و کار باید در آن فعال باشند. از طریق ارایه  یک سرویس رایگان ایمیل مشتریان خود را به دست آورید و یک گزارش یا کتاب الکترونیکی  در ارتباط با کسب و کار خود تهیه کنید و از طریق ایمیل به مشتریان خود ارسال کنید. یکی دیگر از ساده ترین راه هایی که می توانید برای کسب و کار خود به صورت آنلاین بازاریابی کنید این است که از یک ایمیل با برند خود به عنوان امضا استفاده کنید. تمام لینک های خود را وارد این ایمیل کنید. یک جمله در ارتباط با بیزنس خود و اهداف آن در ایمیل برند خود بگنجانید و اینگونه کسب و کارتان را به صورت ضمنی معرفی کنید.

۹٫یک محصول و یا سرویس رایگان به مشتریان پیشنهاد دهید:

می توانید یک مشاوره ی ۱۵ دقیقه ای یا مدل پایه ای یک محصول را پیشنهاد  دهید. هر پیشنهادی که می دهید باید حتما اطلاعات کافی  را از مشتری بگیرید تا بعدا  بتوانید با او در تماس باشید. مردم وقتی هدیه ای از کسی دریافت می کنند، احساس می کنند که به آن شخص بدهکارند و این بهترین فرصت برای شماست تا آن ها را برای خرید محصولاتتان متقاعد کنید.

۱۰٫وب سایت خود را برای حضور در لیست نتایج موتورهای جست و جو بهینه کنید:

یکی از کارهای اساسی که برای بازاریابی آنلاین کسب و کار شما لازم است، بهینه کردن وب سایت برای گنجاندن کلید واژه های مرتبط است. سئو شبیه دوی ماراتون است تا دوی سرعت، پش اگر نتایج قابل ملاحظه ای در کوتاه مدت نصیبتان نشد، دلسرد نشوید.

 

این مقاله مفید بود ؟
چرا از این پست راضی نبودید ؟
تصویر کپچا

Subscribe for free resources and news updates.