قوانین مهم در بازاریابی محتوا

قوانین مهم در بازاریابی محتوا

قوانین مهم در بازاریابی محتوا 1350 500 مصلایی

– اخبار و مذاکرات جهانی، درباره ی رسانه های اجتماعی و اثر تکنولوژی در تجارت، جامعه و فرهنگ نظرات جالبی رابه اشتراک می گذارند. بازاریابان محتوایی و صاحبان تجارت آنلاینی که بازاریابی با رسانه های اجتماعی را نادیده می گیرند، هیچ وقت فواید آن را درک نمی کنند. اهمیتی ندارد که آیا در این زمینه تجربه دارید یا فقط برای کشف اصول بازاریابی شروع به کار کرده اید زیرا همیشه می توانید راهی برای رسیدن به نتایج بهتر با تلاش کمتر پیدا کنید. وقتی نقش رسانه های اجتماعی را بفهمید افراد زیادی به سمت برند شرکتتان جلب شده و کاربران بیشتری از سایت شما بازدید می کنند.

۱۰ قانون مهم بازاریابی در رسانه های اجتماعی:

۱٫پیجی با کیفیت بالا داشته باشید:

داشتن ۵۰۰ خواننده ی فعالی که در مورد پست های شما بحث می کنند بهتر از فالوورهای زیادی است که بعد از لایک صفحه تان ناپدید خواهند شد.

۲٫نظرات فالوور ها را بخوانید و بسنجید:

با فعالیت در رسانه اجتماعی انتظارات مخاطبانتان را خواهید شناخت. نظرات فالوورها را بخوانید و برای مشکلاتی که مطرح می کنند راه حلی پیشنهاد دهید. برای مثال، برای ارتقای خدمات نوشتاری در رسانه های اجتماعی ،فالوورها قیمت هایی که مد نظرشان است و همچنین مواردی که لازم است اصلاح شود تا به کیفیت دلخواه آنان برسید را به شما خواهند گفت.

۳٫صبور باشید:

اگر برای دیدن نتایج فعالیت هایتان در رسانه های اجتماعی صبور نیستید پس بهتر است هرگز دنبال این کار نروید. افراد کمی برای رسیدن به موفقیت شبانه تلاش می کنند. برای بیشتر بازاریاب ها موفقیت نیازمند پشتکار زیاد در طولانی مدت است.

۴٫در کارتان مهارت داشته باشید و متفاوت از دیگران عمل کنید:

برای جلب نظر مشتری ها باید بر روی محتوایی خاص تمرکز کرده و محتوایی متفاوت ازسایر موضوعات به مشتری پیشنهاد دهید. اگر طرفدار فعالیت خاصی در رسانه اجتماعی هستید می توانید برندی دیگر از خدمات تجارت الکترونیکی وبلاگ یا وب سایتتان بسازید.

۵٫پست های دیگران را به اشتراک بگذارید:

از همه توقع دارید که در مورد پست های شما کامنت بگذارند و آپدیت های شما را به اشتراک بگذارند ولی شما هیچ وقت پست های دیگران را به اشتراک نمی گذارید. پس لازم است نظرتان در مورد قانون اصلی بازاریابی عوض کنید. فعالیت متقابل منجر به موفقیت می شود.مطالب وبلاگ های دیگرو آپدیت های افرادی که فالو می کنید را به اشتراک بگذارید.

آیا به جمله «محتوا پادشاه است» ایمان آورده ای؟

اگر نه یه جای کارت ایراد داره، ما با بازاریابی محتوا فروشت رو چند برابر می‌کنیم

۶٫از مخاطب تشکر کنید:

در رسانه های اجتماعی از طرفداران و فالوورهایتان غافل نشوید. اگر کسی سوالی پرسید زود جواب دهید. اگر کسی انتقاد بدی از شما کرد به او در پاسخ بگویید از این بابت شرمنده هستید و برای حل مشکل تلاش خواهید کرد.

۷٫در رسانه حضور داشته باشید:

اگر در دسترس مخاطبانتان نباشید از فعالیت بازاریابی در رسانه اجتماعی هیچ سودی نخواهید برد. فالوورها به حضور شما در رسانه نیاز دارند و اگر نتوانید حضور منظمی داشته باشید با فرد دیگری جایگزین خواهید شد.

۸٫ازاهمیت محتوا مطمنن شوید:

چگونه محتوای شما به جامعه ی آنلاین کمک می کند ؟ آیا محتوای آن برای مخاطبانتان مهم است ؟ از این بابت باید اطمینان حاصل کنید. هدف اصلی را تغییر ندهید و بر روی ارتباط قوی با فالوورها تمرکز کنید.

۹٫محتوای جالب بسازید:

اگر محتوای شما مفید وبا کیفیت باشد خوانندگان آن را در لینکدین، فیسبوک ،پینترست و وبلاگ هایشان به اشتراک خواهند گذاشت. این فعالیت منجر به بازدید بیشتر از سایت شما در گوگل و دیگر ابزارهای جستجو خواهد شد. این قانون را یک بار وبرای همیشه به یاد آورید : محتوای جالب ،محبوبیت بیشتری به دنبال دارد.

– یک لحظه فکر کنید: آیا در فعالیت بازاریابی تان از این قوانین پیروی کرده اید ؟ اگر نه، وقت تجدید نظر است.

 

یکشنبه‌ها قبل از شروع کار یک مقاله رایگان از لابراتوار رسانه برای بهبود کسب و کار خود دریافت کنید

 

این مقاله مفید بود ؟
چرا از این پست راضی نبودید ؟
تصویر کپچا

Subscribe for free resources and news updates.