گوگل ادوردز مهم ترین سرویس تبلیغات گوگلی

گوگل ادوردز مهم ترین سرویس تبلیغات گوگلی

گوگل ادوردز مهم ترین سرویس تبلیغات گوگلی 1350 500 m.mohammadi

قطعاً تبلیغات گوگلی را معمولا کسانی که با موتور جستجوی گوگل کار می‌کنند دیده اند ؛ هرچند که با نام و روش کار این سرویس آشنایی کامل نداشته باشند . از بین سرویس‌های مختلف تبلیغات گوگلی ، مهم ترین قسمت متعلق به گوگل ادوردز ( Google AdWords ) است . در هنگام جستجو در گوشه سمت راست یا در بین نتایج صفحه نخست ، تبلیغات متنی را خواهید دید که این تبلیغات از سمت سرویس گوگل ادوردز عرضه می گردد و مدیران وب‌سایت‌ها و کسب و کارهای مختلف می‌توانند با پرداخت هزینه ای اندک ، به توسعه فعالیت خود کمک کنند . در این مقاله رسانه لب ، در مورد چگونگی کار کردن گوگل ادوردز و نحوه ی انتخاب درست کلمات کلیدی صحبت خواهد کرد .

تبلیغات گوگلی

 تبلیغات گوگلی سودآور است

این روز ها ، حضور در عرصه‌های مختلف به‌ خصوص فضای مجازی ، سودآوری و اثر بخشی روز افزونی را در توسعه ی کسب و کار خواهد داشت . از این رو بسیاری از شرکت ‌های بزرگ برای عرضه محصولات و خدمات وب‌سایت‌های مختلفی طراحی کرده که در این صورت مدیریت همیشگی وب‌سایت هزینه‌هایی به همراه خواهد داشت که تنها در صورت سودآوری و افزایش درآمد توجیه‌پذیر است .

معمولا مدیران وب‌سایت از بدو راه‌اندازی آن سعی می کنند به هر روشی در صفحه نخست نتایج جستجو قرار بگیرند که این امر سبب ده تا  محصولات و خدمات آن ها بیشتر در معرض دید کاربران و مخاطبین قرار گیرد . گاهاً مدت‌ زمان زیادی طول خواهد کشید تا برای برخی کلمات کلیدی به صفحه نخست نتایج راه پیدا کرد ، در برخی موارد هم هرچه سعی می‌کنید انگار رقبای شما حرفه‌ای‌تر عمل کرده اند و از شما جلوتر هستند . تبلیغ پیامکی ، تبلیغات بنری و ایمیلی ، بهره گیری از شبکه‌های اجتماعی و چه بسا تولید محتوای باکیفیت هم گاهی نتایج خوب و مناسبی را نشان نمی دهد ،  اما با پرداخت هزینه ای کم گوگل این امکان را فراهم کرد است تا برای کلمات کلیدی مشخص به صفحه نخست وارد شوید . در این صورت اگر از کلمات کلیدی پربازدید و محبوب  را بهره گرفته باشید تبلیغات گوگلی مانند گوگل ادوردز می‌تواند مشکل وب‌سایت شما را در صورت کم رونق بودن حل خــواهد کرد . و ادامه راه به کیفیت مطالب و مقالات  و طراحی قالب وب‌سایت و  چیدمان شما بستگی خواهد داشت .

 

گوگل ادوردز

می‌خوای بدونی چجوری بدون سئو رتبه اول گوگل بشی؟

جواب ساده است؛ با طراحی و بهینه‌سازی کمپین‌های گوگل ادوردز

چگونگی کار کردن گوگل ادوردز

می توان گفت گوگل ادوردز ، با انتخاب کلمات کلیدی مناسب وب‌سایت شما را نمایش می‌دهد . تشابه عنوان های جستجو شده توسط کاربران و مخاطبین با کلمات کلیدی موردنظر شما تعیین‌کننده نمایش وب‌سایت شماست . با این تفاسیر پس از مبلغ دومین عنوان مهم در تبلیغات گوگلی انتخاب کلمات کلیدی خوب و مناسب برای گرفتن بازخورد موردنظر است . برای انتخاب کلمات کلیدی به موارد زیر توجه کنید :

 

  • توجه داشته باشید که کلمات کلیدی مناسب باید بتوانند علاوه بر کاربران علاقه‌مند ، قسمتی از کاربران معمولی را نیز جذب کند . در این صورت از انتخاب کلمات تخصصی و خاص خودداری کنید زیرا کمتر مورد جستجو قرار می‌گیرند .
  • کلمات کلیدی مناسب باید از پیش در حافظه موتورهای جستجو وجود داشته باشند . در کل می‌توان برای ارزیابی وضعیت کلمه کلیدی موردنظر از سرویس گوگل ترندز ( Google Trends ) استفاده کنید . این سرویس اندازه ی جستجوی کلمات را بر اساس متغیرهای زمانی و مکانی نشان خواهد داد .
  • پیش از عرضه ی تبلیغات گوگلی از میزان کیفیت محتوای مرتبط با آن ها در وب‌سایت خود اطمینان حاصل کنید . در این حالت باید برای کلمات کلیدی موردنظر خود محتوایی باکیفیت و کپی نشده تولید کنید .

 

در صورت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مقاله و گرفتن مشاوره در این حوزه جهت توسعه کسب و کار خود با ما تماس بگیرید .

این مقاله مفید بود ؟
چرا از این پست راضی نبودید ؟
تصویر کپچا

Subscribe for free resources and news updates.