۲۰ نمونه از بهترین صفحات تماس با ما (بخش دوم)

۲۰ نمونه از بهترین صفحات تماس با ما (بخش دوم)

۲۰ نمونه از بهترین صفحات تماس با ما (بخش دوم) 1350 500 مریم لاله

صفحات تماس با ما از مهم ترین صفحات هر سایت هستند، با این حال بسیاری از افراد در طراحی سایت خود طراحی این صفحه و تأمین و تدوین محتوای آن را در آخرین اولویت خود قرار می دهند که تأثیر منفی زیادی در سئوی سایت آن ها دارد. از این رو ما در یک مقاله، ۲۰ مورد از بهترین نمونه های صفحات تماس با ما را بررسی کردیم که ۷ مورد آن در قسمت اول این مقاله منتشر شد، در این مطلب نیز، به ۷ مورد دیگر آن می پردازیم و ۶ مورد باقی مانده را در قسمت سوم از این مقاله خواهید خواند.

صفحه تماس با ما در سایت Yeti

 

صفحات تماس با ما

سایت Yeti فروشنده کلمن، فلاسک و بطری هایی است که برای گردش و تفریح بیرون از منزل ساخته شده اند و صفحه تماس با مای آن ها هم این ویژگی (خنکی و استفاده خارج از منزل) را حفظ کرده است. صفحه تماس با مای سایت Yeti از شعارهای هوشمندانه ای استفاده کرده است که باعث جذب بازدیدکنندگان می شود، مثلاً: «در حالی که ما با برقراری ارتباط از طریق ود مشکلی نداریم اما راه های ساده تری هم برای ارتباط با ما وجود دارد ». این صفحه همچنین از روش های مختلفی برای برقراری ارتباط در پلتفرم های مختلف استفاده کرده است.

در ادامه تصویر زیبا و واضحی از یک کوهنورد را می بینید که یک کلمن Yetiبه همراه دارد، همچنین از یک دکمه CTA واضح برای بازدیدکنندگانی که می خواهند با i در ارتباط باشند و خیلی ساده و سریع به اطلاعات بیشتری نیاز دارند هم استفاده شده است.

صفحه تماس با ما در سایت Glossier

صفحات تماس با ما

برند محصولات آرایشی و مراقبت پوستی Glossier که فروشنده لوازم آرایشی سفید و صورتی در کشورهای مختلف است، که این موضوع به خوبی در سایت آن منعکس شده است. صفحه تماس با مای سایت Glossier، یک صفحه واضح، ساده و خوانا است، همچنین بخش خدمات مشتریان آن،  به تمام  سؤالات و نظرات مشتریان که از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی دریافت می کنند، پاسخ می دهند.

صفحه تماس با مای آن ها به بازدیدکنندگان گزینه های مختلفی را برای ارتباط با تیم مناسب آن ها پیشنهاد می دهد که شامل : بخش کمک و سؤالات متداول هم هست و طراحی آن ها، استفاده از ان را برای گرفتن اطلاعات لازم را  بسیار ساده و واضح کرده است.

صفحه تماس با ما در سایت Moz

صفحات تماس با ما

MOZ، شرکت نرم افزاری متخصص سئو که در سیاتل مستقر است، در صفحه تماس با مای خود از یک CTA واضح و برجسته استفاده کرده است که بازدیدکنندگان را به جزئیات بیشتری هدایت می‌کند که می توانند از طریق « Help Hub» به آن دسترسی داشته باشند. کاربران از این طریق می توانند درخواست یک نرم افزار یا سرویس خاصی را داشته باشند که از طرف MOZ ارائه می شود.

 

ارائه و پیشنهاد چند وجهی به مشتریان مانند MOZ یک ایده بسیار هوشمندانه است، البته نباید نیاز کاربرانی که به دنبال هدف خاصی هستند نیز نادیده گرفته شود. MOZ اطلاعات تماسی که لازم است مخاطبان بدانند را در صفحه تماس با ما  و با یک سری جزئیات بیشتر قرار داده است که با یک کلیک بر روی دکمه «Contact the Help Team » قابل دسترسی هستند. علاوه بر این، MOZ یک قشه دقیق از سیاتل را هم در صفحه تماس با مای خودش جا داده است که جای دقیق MOZ را برای دسترسی راحت تر، در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد.

آیا به جمله «محتوا پادشاه است» ایمان آورده ای؟

اگر نه یه جای کارت ایراد داره، ما با بازاریابی محتوا فروشت رو چند برابر می‌کنیم

صفحه تماس با ما در سایت Accenture

صفحات تماس با ما

سایت Accenture ارائه دهنده سرویس های حرفه ای در سراسر دنیا (۱۲۰ کشور) است، بنابراین کافی است بگوید که صدها تلفن و آدرس ایمیل وجود دارند که افراد می توانند از طریق آ ن ها برای برطرف کردن نیازها و پاسخ به سؤالات خود استفاده کنند. خوشبختانه این شرکت چند ملیتی فهمیده است که چطور اطلاعات زیادی را از یک راه خلاصه و مختصر، در صفحه تماس با مای خود و با بخش های گسترده بازدید کنندگان که می توانند روی با یک کلیک اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند، ارائه کند.

صفحه تماس با مای آن ها، از اطلاعات مفیدی پر شده است که خیلی سریع وساده کاربران را به جواب مورد نیاز آن ها می رساند. سایت Accenture در عین اطلاعات کاملی که در اختیار کاربران قرار می دهد، از گیج شدن آن ها هم پیشگیری کرده است.

در نهایت، با توجه به تمام نمونه هایی که دیدید، لازم است نگاهی به صفحه تماس با مای سایت خود بیاندازید و در صورت نیاز مجدداً آن را طراحی یا بازنویسی کنید. داشتن یک صفحه تماس با مای خوب، به شما کمک می کند بازدیدکنندگان بیشتری را به مشتری تبدیل کنید و به بازدیدکنندگان شما کمک می کند راحت تر و سریع تر به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنند.

صفحه تماس با ما در سایت Melonfree

صفحات تماس با ما

Melonfree یک آژانس مشاوره وب سایت پاراگوئه ای است که در زمینه طراحی سایت های زیبا و خلاق فعالیت می کند. صفحه اصلی این سایت از نمونه کارهای جالب و چشم نواز آن پر شده است و صفحه تماس با مای آن ها در خلاقیت سنگ تمام گذاشته است. اینکه آواتار طراح و توسعه دهنده خود را آن هم تا حدی کاریکاتوری در صفحه تماس با مای خود قرار داده است، باعث می شود در ذهن بیننده ماندگار شود.

صفحه تماس با ما در سایت The VIA Agency

صفحات تماس با ما

آژانس VIA که در پورتلند قرار دارد، از سایت خود برای نشان دادن کارهای تعاملی و لطیف وب سایت ها به صورت متنوع و برای مشتریان مختلف ستفاده می کند. بنابراین جای تعجب ندارد که صفحه تماس با مای آن ها حاوی ویژگی های بسیار پیشرفته ای شامل اسکرول پارالکس و تصاویر جذاب باشد.

صفحه تماس با مای سایت VIA تصویر خوبی از ساختمان زیبای این مجموعه را به نمایش می گذارد و در کنار آن آدرس دقیق دفتر و اطلاعات تماس مورد نیاز کاربران نمایش داده می شود. چیزی که شما می بینید یک طرح زیبا و واضح است.

 

صفحه تماس با ما در سایت Atlassian

صفحات تماس با ما

شرکت نرم افزاری Atlassian مجموعه ای از محصولات مختلف را به شرکت های بزرگ ارائه می کند که برای سازماندهی خود از آن ها استفاده کنند. صفحه تماس با مای این سایت بسیار سازماندهی شده و واضح است، به طوری که بازدید کنندگان می توانند به راحتی سایت را برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز خود مرتب کنند.

صفحه تماس با مای این سایت از تصاویرمهربان و خوش روی تیم پشتیبانی خود استفاده کرده است که به خوبی یک فرصت برای بازخورد گرفتن در این سایت عمل می کند. این کار نشان می دهد که به شفافیت و انتقاد پذیری متعهد هستند. علاوه بر این حجم عظیمی از اسناد و فایل هایی که می توانند به مخاطبان کمک کنند، سؤالات متداول و راه های ارتباط با شرکت نیر در این صفحه آمده اند.

 

صفحه تماس با ما در سایت Legwork Studios

 

 

 

 

صفحات تماس با ما

Legwork Studios یک آژانس طراحی تعاملی و انیمیشن است که سایت آن ها واقعاً درباره خودشان حرف می زنند. این صفحه حاوی طراحی های جالب به اضافه انیمیشن های چشم نواز، محتوای هوشمندانه و شیوه ای از طراحی سایت است که بازدید کنندگان را در تعامل با سایت نگه می دارد.

صفحه تماس با مای این سایت تمام جزئیات مورد نیاز را برای اینکه بازدیدکنندگان با ساید در تماس بمانند را ارائه کرده است، بسیار خاطره انگیز است و مهارت های آن ها را به خوبی به نمایش گذاشته است.

اینسایت برای در تعامل نگه داشتن بازدید کنندگان از روش بسیار جالبی استفاده کرده است که هرچه بیشتر در این سایت بمانید، متن میکرو کپی آن به صورت جالبی تغییر می کند، مثلاً می گوید: «من می دونم داری به چی فکر می کنی!» و…

 

صفحه تماس با ما در سایت ban.do

صفحات تماس با ما

سایت ban.do که فروشنده دفترچه یادداشت، دفتر برنامه ریزی و ابزارهای این چنینی است، در سایت خود با فونت و رنگ هایی که دارد و همچنین با استفاده از برخی انیمیشن های جالب، مدل برند خود را به تصویر کشیده است.

صفحه تماس با مای سایت ban.do حاوی انیمیشن های قدیمی و تلفن های قدیمی رنگی است که حس خوبی را به بازدید کننده منتقل می کند. محتوا و طراحی هوشمندانه این سایت و تمام اطلاعاتی که بازدیدکنندگان این صفحه ممکن است به آن ها احتیاج داشته باشند در این صفحه قرار گرفته اند. از طریق یک صفحه می توانید با این شرکت و خدمات ارتباط با شتریان آن در ارتباط باشید و اطلاعات یک محصول را دریافت کنید. در طراحی سایت و طراحی صفحه تماس با مشتریان باید حواستان به این موضوع باشد که طراحی شما باید بتواند برند شما را به خوبی بازتاب دهد و مشتریان را با شما در تعامل نگه دارد.

 

صفحه تماس با ما در سایت Quick Sprout

 

صفحه تماس با مای سایت Quick Sprout کمی از طرح های عرف و معمول متفاوت است. در این صفحه یک فایل اینفوگرافیک قرار گرفته است که نوع کار و اینکه این شرکت چطور می تواند خیلی سریع کار شما را انجام دهد را نشان می دهد و بازدیدکنندگان را با این شرکت به خوبی آشنا می کند. این بهترین راه برای نگه داشتن بازدیدکنندگان روی صفحه تماس با ما است.

در این فایل اینفوگرافیک همچنین روش های ایجاد ارتباط کاربران با شرکت به خوبی شرح داده شده است و به کاربران گفته است که چطور می توانند در سریع ترین زمان ممکن بهترین پاسخ را از شرکت دریافت کنند. این روش بسیار  منحصر به فرد، خاطره انگیز، مفید و موفق است.

حالا که شما با یک لیست کامل از بهترین صفحات تماس با ما آشنا شده اید، می توانید با الگو گرفتن از آن ها، بهترین صفحه تماس با ما را برای سایت خود طراحی کنید. یکی از مهم ترین بخش ها در طراحی سایت ، طراحی صفحات تماس با ما است، از این رو لازم است برای طراحی این بخش دقت و وسواس بیشتری به خرج دهید. در صورتی که برای طراحی صفحه تماس با ما در سایت خود دچار مشکل هستید یا در این زمینه اطلاعات کافی ندارید، می توانید از تجربه متخصصین طراحی سایت ما در لابراتوار رسانه بهره مند شوید و با ما تماس بگیرید.

منبع: hubspot

یکشنبه‌ها قبل از شروع کار یک مقاله رایگان از لابراتوار رسانه برای بهبود کسب و کار خود دریافت کنید

این مقاله مفید بود ؟
چرا از این پست راضی نبودید ؟
تصویر کپچا

Subscribe for free resources and news updates.