۳مورد از مزایای قالب‌های ناپ کامرس که باید بدانید

قالب-فروشگاه-اینترنتی

۳مورد از مزایای قالب‌های ناپ کامرس که باید بدانید

۳مورد از مزایای قالب‌های ناپ کامرس که باید بدانید 770 456 مائده سادات طهائی‌نژاد

انتخاب قالب فروشگاه اینترنتی همانقدر مهم است که یک سازنده‌ی خانه برای جلب توجه خریدار و کسب مشتری باید به ظاهر و ابعاد گوناگون آن همانند دسترسی آسان، دقت و توجه نماید.؛ زیرا هر کاربری با توجه به طراحی سایت تصمیم به ماندن یا نماندن در سایت شما می‌گیرد.

ناپ‌کامرس با داشتن قالب‌های گوناگون پاسخگوی هر سلیقه و کسب‌وکاری است. با توسعه کسب‌وکارهای اینترنتی، هر فروشگاهی با توجه به نوع کسب‌وکار خود می‌تواند طرح و قالب مورد نظرش را انتخاب نماید تا بتواند از سایر رقبای خود پیشی گیرد.


چگونه می‌توان بهترین قالب ناپ‌کامرس را انتخاب کرد؟

اگر قالبی برای فروشگاه اینترنتی خود در نظر دارید تا تضمینی بر شخصیت برند، سبک بصری مناسب، تجربه کاربری عالی و سازگار برای نمایش با انواع سیستم و موبایل باشد، این مقاله را دنبال کنید تا با مزایای قالب‌های متنوع ناپ‌کامرس آشنا شوید.

تمرکز ناپ‌کامرس  بر تجربه کاربری و طرح‌بندی:

یکی از ویژگی‌های اصلی فروشگاه اینترنتی فراهم آوردن تجربه خاص برای مشتری است. از این رو باید قالبی را انتخاب نمود تا برای مخاطبان شما جذاب باشد. همه‌ی قالب‌های ناپ‌کامرس شبیه به یکدیگر ساخته نشده‌اند، پس با هم برابر نیستند. شما هیچ وقت نباید قابلیت دسترسی را قربانی زیبایی کنید زیرا طراحی قالب مورد نظر شما باید موجب جذب و تعامل کاربرانتان شود، بنابراین باید همیشه سادگی استفاده و تجربه کاربری را در اولویت قرار دهید.

بهترین قالب ناپ‌کامرس، قالبی است که به شما اجازه دهد از صفحه اصلی برای تعامل با مخاطبانتان استفاده کنید، اینکه به کاربران بگویید که چه کسی هستید، چه کار می‌کنید و چه محصولی را ارائه می‌دهید. این اولین جایی است که بیزینس آنلاین شما با کاربران ارتباط برقرار می‌کند، پس اگر صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی‌تان نتواند کاربران را جذب یا تحت تاثیر قرار دهد، آنان به سادگی به سایت دیگر مراجعه می‌کنند.

انواع-قالب-فروشگاه-اینترنتی

5 کلید کاربردی در طراحی و قابلیت استفاده از آن که باید هنگام انتخاب و ارزیابی قالب مدنظرتان در ابعاد مختلف به آن توجه نمائید:

  • Content Width Design
  • طرح‌بندی هدر
  • طراحی هدایتگری
  • قرار دادن لوگو
  • قابلیت استفاده و تجربه کاربری

پیچیدگی به ارتباطات و موفقیت فروشگاه اینترنتی شما ضربه می‌زند، بنابراین قالبی را که از لحاظ هدایت‌کنندگی ساده است را انتخاب نمائید و به گونه‌ای آن را طراحی کنید که از فضاهای خالی بهترین استفاده را کرده و تجربه‌ی خوبی برای کاربران به ارمغان آورید. اطمینان حاصل کنید که هدایت کنندگی قالب انتخاب شده، کاربردی و ساده است و امکان دسترسی و تعامل آسان را برای کاربر ایجاد می‌کند.

ارائه قابلیت‌های شخصی‌سازی ناپ‌کامرس برای تجربه خرید کاربر: 

قالب‌های ناپ‌کامرس ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیاری را ارئه می‌دهند؛ اما نمی‌توان همه‌ی قابلیت‌ها را از قالب‌های ناپ‌کامرس به دست آورد. به همین دلیل تعجب‌آور نیست که قالب‌های ناپ‌کامرس برای دستیابی به قابلیت‌های بیشتر همراه با پلاگین‌های پیشرفته هستند. شما با استفاده از مکانیسم یک پلاگین توسعه یافته می‌توانید خرید شخصی را برای کاربر خود ساده‌تر کرده تا فروشگاه اینترنتی خود را متمایز کنید. بدین شکل شما می‌توانید با سفارش شخصی خود قابلیت خاصی را برای سایت خود به وجود آورید. این درخواست سفارش می‌تواند از رنگ و فونت تا قابلیت‌های پیشرفته برای نمایش محصولات با توجه به سلیقه شما باشد.

همچنین قالب‌های ناپ‌کامرس بدون دریافت هزینه‌ی اضافی، ویژگی‌های مختلفی را همانند: نشان دادن کالاهای پیشنهادی، کالاهای پرفروش و کالاهای مرتبط به یکدیگر را در فرایند پرداخت برای افزایش فروش و بالا بردن میانگین سفارش، به شما ارائه می‌دهند.

می‌خوای یه فروشگاه به وسعت اینترنت داشته باشی؟

ما حرفه‌ای‌ترین فروشگاه آنلاین رو برات طراحی می‌کنیم.

قابلیت Responsive:

با توسعه استفاده از تلفن همراه، یکی از مهمترین ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی نمایش درست و مناسب قالب انتخابی بر روی صفحه نمایشگرهای مختلف است؛ زیرا افراد بسیاری از طریق تلفن همراه خود برای سفارش‌هایشان به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه می‌نمایند.

اگرچه به‌طور پیش فرض و رایگان می‌توان از ویژگی و قابلیت نمایش درست قالب‌های فروشگاه‌ اینترنتی ناپ‌کامرس، در سیستم کامپیوتری و موبایل استفاده کرد؛ اما قالب‌های بسیاری از ناپ‌کامرس وجود دارد که نمایش مدرن‌تر، کاربردی‌تر و قدرتمندتری را برای پدیدار شدن تجربه‌ای خاص در کاربر ارائه می‌دهند.

قابلیت پاسخگویی ناپ‌کامرس سبب بهینه‌سازی سایت شما شده و تجربه خاصی را برای کاربرانتان ایجاد می‌کند. ناپ‌کامرس به دلیل Open source بودنش و پذیرش پلاگین‌های گوناگون پیشرفته می‌تواند سایتی کامل و ممتاز باشد که باعث افزایش فروش شما شود.

انتخاب قالب فروشگاه اینترنتی از این ساده‌تر نمی‌تواند باشد که قالب ناپ‌کامرس است­­­. با توجه به تفاوت مشاغل و سه نکته‌ی بیان شده می‌توانید بهترین و آگاهانه‌ترین تصمیم را برای کسب‌وکار خود بگیرید.

اگر شما هم قصد طراحی فروشگاه اینترنتی را دارید همین حالا می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

یکشنبه‌ها قبل از شروع کار یک مقاله رایگان از لابراتوار رسانه برای بهبود کسب و کار خود دریافت کنید

این مقاله مفید بود ؟
چرا از این پست راضی نبودید ؟
تصویر کپچا

Subscribe for free resources and news updates.