ما می‌خواهیم در این صفحه فرمول موفقیت شما در فضای آنلاین را ترسیم کنیم.

 

کسب و کارهای آنلاین

ONLINE BUSINESS

شما یک کسب و کار آنلاین دارید اگر: فروش محصولات یا خدمات شما بدون اینترنت به سهولت امکان‌پذیر نیست. نظیر اکثر فروشگاهای اینترنتی (فروشگاه دیجی کالا و…)

اگر به گسترش کسب و کار خود در فضای مجازی می‌اندیشید یا حتی در این حوزه فعالیت کرده‌اید، اکیدا توصیه می‌کنیم تا پایان این صفحه با ما همراه باشید!
ضرر نخواهید کرد… 

مشکل کار شرکت من در فضای آنلاین کجاست؟

PROBLEMS YOU MAY FACE IN YOUR BUSINES

به تجربه ۱۵ سال اجرا و مشاوره پروژه‌های دیجیتال، اغلب شرکت‌ها با یکی از مشکلات زیر رو به رو هستند:

1- عدم شناخت کافی نسبت به فضاهای ارتباطی و تبلیغاتی آنلاین
اکثر صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی مخاطب خود را به خوبی می‌شناسند، اما نمی‌دانند برای رسیدن به این مخاطبان باید از چه فضاهای تبلیغاتی استفاده کرد. بنابراین استفاده از فضای تبلیغاتی نادرست (نظیر سایت ورزش ۳ برای لباس زنانه) می‌تواند همه سرمایه تبلیغاتی شما را هدر دهد. متاسفانه در فضای بازار ایران اطلاعات دقیقی از جنس مخاطب در هر رسانه در دست نیست و این باعث سردرگمی تبلیغ‌دهندگان می‌شود.

2- استفاده نادرست از فضای تبلیغاتی آفلاین
امروزه بسیاری از کسب و کارهای آنلاین بر خلاف ذات خود و به پیروی از غول‌های فروش اینترنتی، اقدام به تبلیغات پر هزینه در فضای آفلاین می‌کنند. هرچند استفاده از این فضاها برای کسب و کارهای بزرگ نقش تثبیت کننده‌ای دارد، اما برای کسب و کارهای آنلاین کوچک فایده‌ای نداشته و فقط باعث هدر دادن پول می‌شود. به طور کلی کشاندن مشتری از فضای آفلاین به فضای آنلاین بسیار مشکل و پر هزینه است و استفاده از کمپین‌های هشمند آنلاین تا چند ده برابر می‌تواند موثر باشد.

3- عدم استفاده از متخصصین حوزه تبلیغات آنلاین
در بسیاری از موارد صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی به جای تمرکز بر اصل رقابتی کسب و کار خود، یعنی زنجیره تامین کالا و خدمات، بر مواردی نظیر توسعه تیم مارکتینگ تمرکز می‌کنند. بنابراین کاهش کیفیت در مزیت‌های رقابتی اصلی کسب و کار رخ می‌دهد . پیشنهاد ما تمرکز روی حوزه اصلی و سپردن اینگونه امور به شرکت‌ها و آژانس‌های دیجیتال است.

راه حل لابراتوار رسانه
برای حل مشکل شما چیست ؟

ما برای کسب و کار شما راهکار جامع زیر را پیشنهاد می‌دهیم:
این راهکار همه جانبه خیال شما را از هر جهت برای حضور در دنیای آنلاین راحت می‌کند. این راهکار نظیر لباسی است که به طور اختصاصی برای شما دوخته خواهد شد.

افزایش آگاهی برند، افزایش وفاداری مشتری، جایگاه سازی، افزایش نرخ تبدیل

با توجه به ارزش افزوده شما و تقسیم بندی مشتریان، هویت برند و استارت آپ شما را تعریف می‌کنیم و فرآیند برندینگ شما را آغاز خواهیم کرد.
ما با دریافت نقشه و اجزاء استراتژی کسب و کار، شناخت بازار، منابع و قابلیت‌ها، یک هویت برند منحصر به فرد و قابل انتقال برای شما به تصویر می‌کشیم و همه اجزای آن را با دقت بررسی می‌کنیم تا اختلالی در عملکرد آن به وجود نیاید.

دیجیتال برندینگ

General-Business-Analysis

هویت بصری برند

برند شما چه ویژگی‌هایی دارد؟ مردانه و هیکلی است یا زنانه و ظریف؟ بازیگوش است یا جدی؟
خرگوش است یا لاک پشت؟ آیا ویژگی‌های شما در همه اجزا دیده می‌شود؟

Brand-strategy

هویت کلامی برند

داستان برند شما چیست؟
لحن برند شما چگونه است؟
پیام شما چیست؟

Brand-identity

استراتژی برند

وقتی مشتری نام برند شما را می‌شنود چه چیزی در ذهنش مجسم می‌شود؟ می‌خواهید چه چیزی مجسم شود؟ آیا مشتری تفاوت شما با رقبا را درک کرده است؟ آیا شخصیت برند شما در همه اجزا دیده می‌شود؟‌

Identity-Brand

تحلیل کلی کسب و کار

وضعیت کنونی بازار برند شما چگونه است؟ آینده بازار چگونه است؟ مزیت رقابتی شما چیست؟ مخاطبان شما چه ویژگی‌هایی دارند؟ کدام بخش مخاطبان را می‌خواهید هدف قرار دهید؟

ما برای شما یک کمپین دیجیتال یکپارچه و خلاقانه طراحی می‌کنیم و مطمئن می‌شویم پیام برند شما به صورت دقیق و موثر به مخاطب هدف برند برسد. در مرحله بعدی برای افزایش ارتباط با مخاطب و تبدیل آن به مشتری وفادار تلاش می‌کنیم و فروش کسب و کار شما را افزایش می‌دهیم.

دیجیتال مارکتینگ

ما چگونه کمپین شما را اجرا میکنیم؟

HOW WE RUN CAMPAIGNS

یک فروشگاه آنلاین چقدر فروش شما را افزایش خواهد داد؟ داشتن یک وب سایت حرفه‌ای چقدر در آگاهی برند شما موثر است؟

آیا دوست دارید وب سایت شما در صفحه اول گوگل دیده شود؟ کاربرانی که دنبال شما هستند چه کلماتی را جستجو می‌کنند؟ نرخ بازگشت سرمایه برای هر کلمه چقدر است؟

چگونه محتوای با کیفیت برای شما مشتری می‌سازد؟ آیا راهی بهتر از تولید محتوا برای افزایش اعتماد مشتریان وجود دارد؟

چرا همه کسب و کارهای بزرگ به شبکه‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند؟ نرخ باز گشت سرمایه روی شبکه‌های اجتماعی چقدر است؟

روزانه چند بار ایمیل خود را چک می‌کنید؟ چرا با وجود شبکه‌های اجتماعی بازاریابی ایمیلی هنوز رایج است؟ آیا شما هم باید از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید؟

سریع‌ترین راه دیده شدن وب سایت شما چیست؟ تبلیغات گوگل چقدر به فروش شما کمک خواهد کرد؟

چرا مردم در شبکه های اجتماعی افراد مشهور را دنبال می‌کنند؟ این افراد چقدر در ترغیب مشتریان به خرید محصولات شما تاثیر گذارند؟

بازدیدکنندگان شما چه کسانی هستند؟ از کجا آمده‌اند و به دنبال چه اطلاعاتی هستند؟ چه چیزی آن‌ها را به واکنش وا می‌دارد؟ چه محتوایی تعامل بیشتری گرفته است؟ این اطلاعات از آنالیز سایت، شبکه‌های اجتماعی و سرویس ایمیل شما کشف می‌شود…

برای بیشتر دیده شدن پست های شبکه‌های اجتماعی چه باید کرد؟ چگونه مطمئن می‌شوید که تبلیغات دقیقا به مخاطب هدفتان می‌رسد؟ چگونه مخاطبان را به لید و سپس به مشتری تبدیل می‌کنید؟

ارتباط با لابراتوآر رسانه

  • آدرس : بلوار نلسون ماندلا، کوچه عاطفی شرقی، پلاک ۲۸، واحد ۵

  • تلفن: ۴۲۸۵۳۳۳۳ – ۰۲۱ (خط ویژه)

  • ایمیل: info [at] resanehlab.com

پیام شما می‌تواند شروع یک تغییر در کسب و کارتان باشد

Subscribe for free resources and news updates.