بازاریابی مجدد چیست؟

بازاریابی مجدد چیست؟

بازاریابی مجدد چیست؟ 1350 500 مصلایی

Remarketing یا بازاریابی مجدد بر طبق تعریف گوگل این امکان را به شما می دهد که کاربرانی که از وبسایت شما و یا اپلیکیشن موبایل شما بازدید کرده اند و بدون هیچ فعالیتی ترک کردند به عنوان مثال خریدی انجام ندادند را شناسایی کنید و تبلیغات هدفمند خودتان را برای آن ها ارسال کنید. Google Adwords این امکان را برای تمامی کاربرانی که از این سرویس برای تبلیغات خود استفاده می کنند فراهم آورده و شما به عنوان تبلیغ کننده می توانید با روشهای متفاوتی این سرویس را بر روی وب سایت خود فعال کنید.

بازاریابی مجدد توسط شرکت‌ها برای معرفی یک محصول یا خدمات به بازار در جهت پاسخ به کاهش فروش انجام می گیرد و به بازاریابان اجازه می‌دهد تا به کاربران اینترنت تبلیغاتی را که پیش‌ازاین در طی وبگردی دیده‌اند در وب‌سایت‌های دیگر هم نشان دهند.
مطمئنا برای شما اتفاق افتاده است که در جستجوی یک محصول به مشاهده‌ی تبلیغات، خدمات و شرکت‌های مختلفی در اینترنت می‌پردازید. تبلیغی را می‌بینید و آن را مشاهده می‌کنید اما به گفته‌ی آن عمل نمی‌کنید، یک ماه بعد در حالی که شما به دنبال یک چیز دیگر در وب‌سایت‌ها هستید همان تبلیغ قبلی به شما نشان داده می‌شود. این کار بازاریابی مجدد نامیده می‌شود.
در واقع بازاریابی مجدد اشاره به تکنیک‌ها و استراتژی‌هایی برای پیگیری بازدیدکنندگان یک وب‌سایت است که عملی را انجام نداده‌اند (معمولا کسانی که سبد خرید خود را رها کرده‌اند) که می‌توانید آن‌ها را در سراسر اینترنت دنبال کنید. بازاریابی مجدد از در اختیار گرفتن مجموعه‌ای فضای تبلیغاتی به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده در تعدادی از وب‌سایت‌های مختلف اشاره می‌کند. در مجموعه سایت‌های مختلفی که یک کاربر از آنها استفاده کند، یک کاربر ممکن است یک کاربر با تبلیغ وبسایتی که در وبگردی خودش از آن بازدید کرده است را بر روی وب‌سایت یک مجموعه دیگر ببینید. بازاریابی مجدد ابزاری قدرتمند در بین ابزار مختلف مورداستفاده توسط یک بازاریاب هست، به‌شرط آنکه بخوبی از آن استفاده کند.

بازاریابی مجدد در شبکه جهانی گوگل

استفاده از بازاریابی مجدد این امکان را به شما می دهد که صفحات مختلف وب سایت خود را به مشتریان معرفی کنید. برای مثال، شما می توانید یک تگ تلویزیون را روی همه صفحات وب سایت خود اضافه کنید در جایی که شما تلویزیون می فروشید. شما می توانید یک کمپین ادوردز برای به نمایش گذاشتن پیام های مربوط بالا ایجاد کنید برای مردمی که این صفحات را در شبکه جهانی گوگل می بینند.

یک کمپین همه جانبه دیجیتال می‌خوام

اگر می‌خوای کسب و کارت تو اینترنت بترکونه از همینجا شروع کن

چرا باید از بازاریابی مجدد استفاده کرد؟

وقتی که شما کمپین کلمات کلیدی را با بازاریابی مجدد ترکیب می کنید ، ممکن است بازدهی بالاتری برای کمپین های خود داشته باشید. برای مثال،  کلمات کلیدی دارید که چون باردهی بالایی نداشته اند دیگر از آن استفاده نمی کنید ، شما می توانید این کلمات کلیدی را برای ترافیک مستقیم به وب سایت خودتان استفاده کنید، پس بازاریابی مجدد را در شبکه نمایش گوگل استفاده کنید که بتوانید نیازهای مشتریان خود را راحت تر کشف کرده و محصولات و خدمات خود را به فروش برسانید.

چگونه باید از بازاریابی مجدد استفاده کرد؟

شما را به دیدن این فیلم آموزشی در آپارات دعوت می کنیم، شما هم چنین می توانید از مشاوران لابراتوآر رسانه کمک بگیرید و انجام تمامی خدمات Google Adwords را به لابراتوآر رسانه بسپارید.

این مقاله مفید بود ؟
چرا از این پست راضی نبودید ؟
تصویر کپچا

Subscribe for free resources and news updates.