۱۹ نکته برای انتخاب موضوع ایمیل جذاب

انتخاب موضوع ایمیل

۱۹ نکته برای انتخاب موضوع ایمیل جذاب

۱۹ نکته برای انتخاب موضوع ایمیل جذاب 1350 500 مریم لاله

اکثر افراد بسته به موضوع ایمیل تصمیم می‌گیرند که آن را باز کنند یا خیر. در مقابل ۴۷ درصد از بازاریاب ها می گویند که برای بهینه سازی عملکرد ایمیل های خود، موضوعات مختلفی را امتحان کرده اند و این نشان می دهد که انتخاب موضوع ایمیل مناسب چقدر در کلیک خوردن ایمیل ها اهمیت دارد. با اینکه ممکن است موضوع ایمیل شبیه بخشی از پیام شما به نظر برسد اما موضوع ایمیل اولین چیزی است که گیرندگان ایمیل هایتان به آن توجه می‌کنند و با برداشتی که از آن دارند تصمیم می‌گیرند ایمیل‌های شما را بخوانند یا نخوانند. بنابراین موضوع ایمیل می تواند راه حل بازاریاب ها برای دیده شدن در میان انبوه ایمیل ها در یک اینباکس شلوغ باشد.

بنابراین اگر دوست دارید که ایمیل شما باز شود، محتوای آن خوانده و روی لینک آن کلیک شود، باید برای آن یک موضوع مناسب انتخاب کنید. در ادامه این مطلب نکاتی را می خوانید که قبلاً تست شده و نتیجه گرفته‌اند. این نکات به شما در انتخاب موضوع ایمیل جذاب و افزایش تعامل ایمیل‌هایتان کمک می‌کنند.

بهترین روش‌های انتخاب موضوع ایمیل

قبل از اینکه شروع کنیم نکات را با جزئیات بیشتری شرح دهیم، نگاهی خواهیم داشت بر پایه و اساس آن چیزی که باعث ایجاد یک موضوع ایمیل جذاب می شود. صرف نظر از اهدافی که دارید، موارد زیر ویژگی ها و المان هایی ضروری هستند که موضوع ایمیل شما باید آن ها را داشته باشد.

  • فوریت

این عبارت یادآور این شعار تبلیغاتی است که «همین حالا فلان کار را انجام بده و…» اما در محتوای ایمیل نباید به این شکل و این طور مستقیم مخاطبان را تشویق کنیم. ایجاد یک ارتباط سریع در موضوع ایمیل در صورتی که استراتژیک و خلاقانه باشد می تواند خوانندگان را واردار کند که ایمیل شما را باز کنند یا اینکه حداقل به آن یک واکنش نشان دهند. اما اگر نمی خواهید به چشم آن ها فریب کار و دروغگو به نظر برسید، بهتر است از این موضوعات به ندرت استفاده کنید؛ پس سعی کنید استفاده از آن ها را به زمانی محدود کنید که واقعاً لازم است مخاطب یک واکنش فوری داشته باشد.

  • کنجکاوی

گاهی اوقات کارایی موضوع ایمیل ها به خاطر قابلیت آن ها در رساندن این پیام به مخاطبان است که: «باز اکردن این ایمیل برای شما سودآور است.» اما در  بقیه موارد، خوب است که از نظر مخاطب ایمیل شبیه یک معما به نظر برسد، مخصوصاً اگر علاقه و کنجکاوی طبیعی مخاطبان را بر انگیزد. چراکه برای گرفتن اطلاعات بیشتر مجبورند ایمیل را باز کنند، آن ها می توانند منجر به یک Open Rate بالاتر شوند. اما مطمئن شوید که موضوع ایمیل در عین این که مرموز است با برند شما مطابقت داشته باشد. اگر موضوع شما بیش از حد مبهم باشد، در نهایت باعث می شود که شما به عنوان اسپم دیده شوید.

  • پیشنهادها

در موضوع ایمیل باید مشخص شود که باز کردن یک ایمیل برای کاربران چه مزایایی خواهد داشت. مردم دوست دارند در پایان هر روز اطلاعات و تجربه های جدیدی یاد بگیرند، مخصوصاً وقتی که این اطلاعات (تجربه ها) رایگان باشند یا حداقل تخفیف خورده باشند. که از طریق موضوع ایمیل می توانید این را به مخاطبان خود اطلاع دهید. معمولاً افراد وقتی که ایمیل ها به طور مستقیم شامل یک پیشنهاد یا اشاره به کالاهای رایگان باشند بیشتر به باز کردن آن ها رغبت نشان می دهند.

  • شخصی سازی

هیچ دو دنبال کننده ایمیلی دقیقاً شبیه به یکدیگر نیستند و این یعنی گاهی اوقات نباید ایمیل هایی که برای آن ها ارسال می کنید یکی باشند. تا این لحظه، بازاریاب ها هرگز روش های بیشتری برای شناخت اولویت ها، شغل یا علاقه مندی های عمومی مخاطبان خود یا چیزهایی که آن ها بدشان می آید نداشته اند. بنابراین (درموارد خاص) وقتی که محتوایی را برای مخاطبان خود ارسال می کنید باید محتوای آن را برای آن‌ها سفارشی کنید.

  • ارتباط و زمان بندی

انتخاب موضوع ایمیلاغلب اوقات ما به این خاطر یک لیست ایمیل را دنبال می کنیم که می خواهیم آگاه بمانیم یا اینکه درمورد موضوع ارسال شده (نسبت به آن زمان) اطلاعات بیشتری کسب کنیم. درست مانند زمانی که کنجکاوی مخاطبان خود را تحریک می کنید، ساختن یک موضوع ایمیل استادانه که ترکیبی از موضوعات مهم روز یا عناوین به موقعی است می تواند به شما کمک کند که برای برندتان در صنعت خودش ایجاد اعتبار و مردم را به کلیک روی آن ترغیب کنید.

  • تشخیص نام

بیایید با آن رو به رو شویم. همه ما افراد مشهوری را داریم که در حال حاضر یا قبلاً آن ها را از لحاظ مختلفی تحسین کرده ایم. وقتی شما از اولویت و علاقه مخاطبان خود آگاه می‌شوید، می توانید با آوردن نام این افراد تحسین شده و قابل تشخیص در محتوا و موضوع ایمیل خود، احساسات آن‌ها را برانیگخته کنید. اما توجه کنید که این روش تنها وقتی با برند، محصولات و خدمات شما مطابقت داده شود، واقعاً کارایی خواهد داشت بنابراین برای به رسمیت شناختن مخاطبان خود، به جای اینکه فقط یک از یک نام شناخته شده استفاده کنید، سعی کنید این فرد با محتوا مرتبط باشد.

  • داستان های جذاب

در خطر تکرار بیش از اندازه یک موضوع، اینجا جای دیگری است که کنجکاوی وارد بازی می شود. اگر در موضوع ایمیل خود (به طور متقاعد کننده ای) به داستانی اشاره کنید که حاوی پیام خاصی است، (اما فقط در صورتی قابل خواندن است که باز شود یا روی آن کلیک شود) مخاطب شما به طرز عجیبی جذب آن خواهد شد و دوست خواهد داشت که چیزهای بیشتری بفهمد. در این روش هم باید مطمئن شوید که داستانی که به آن اشاره می کنید به برند شما مرتبط است، در غیر این صورت ممکن است مخاطبان شما را گیج کند و از باز شدن ایمیلتان توسط آن‌ها جلوگیری کند.

  • آن را کوتاه و جذاب نگه دارید.

اگر موضوع ایمیل خیلی طولانی باشد (مخصوصاً در دستگاههای موبایل) می تواند باعث قطع دریافت ایمیل ها شود. با توجه به اینکه بیش از ۷۷ درصد ایمیل ها روی تلفن همراه باز می شوند، پیشنهاد ما این است که با انتخاب موضوع ایمیل زیر ۵۰ کاراکتر، مطمئن شوید که افراد ایمیل های شما را بررسی می کنند و موضوع آن را می خوانند.

برای داشتن موضوع ایمیل کوتاه تر، فکر کنید که چه کلماتی اهمیت کمتری دارند و اینکه جزئیات پوچ و بی مفهوم را از کجا می توانید حذف کنید؟ برای مثال اگر شما یک تأیید سفارش را ایمیل می کنید، آیا موضوع «سفارش شما ثبت شد» بهتر از «آیا سفارش #۹۴۳۵۸۹۳۴۵۸۳۵۸ ثبت شود؟» نیست؟

این امر درمورد ایمیل های منظم و روتین شما هم صدق می کند. وقت خود را با نوشتن کلماتی مانند «به روز رسانی» یا «خبرنامه» در موضوع ایمیل تلف نکنید. حتی بعضی از تحقیقات حاکی از این هستند که این کلمات می توانند نرخ باز شدن (open rate) پیام ها را کاهش دهند. چراکه به خوانندگان می گوید که این ایمیل دنباله دار است، با باز نکردن این ایمیل چیزی را از دست نمی دهند و می توانند ایمیل بعدی را بگیرند.

یکشنبه‌ها قبل از شروع کار یک مقاله رایگان از لابراتوار رسانه برای بهبود کسب و کار خود دریافت کنید

 

  • از یک نام آشنا برای فرستنده استفاده کنید.

تشخیص نام که ما در مورد ۶ آن را مطرح کردیم، فقط برای افراد مشهور انجام نمی شود بلکه برای افرادی که آن ها را می شناسید هم می توانید از آن استفاده کنید.

برای نام ارسال کننده از نام یک انسان استفاده کنید. وقتی افراد ایمیل خود را باز می کنند، دیدن آدرسی مانند ali@yourcompany.com در اینباکس، برای افراد هم ترغیب کننده و هم بی اهمیت است. اگر دریافت کنندگان ایمیل شما کسانی هستند که قبلاً با آن ها مذاکره داشته اید، از اسم خودتان به عنوان اسم فرستنده استفاده کنید، حتی اگر ایمیل به طور فنی از طرف کل شرکت ارسال شده باشد. بهترین اثری که می توانید روی مخاطبان خود بگذارید این است که آن ها به صورت فردی با شما کار می کنند نه با کسب‌و‌کارتان. اگر نام ارسال کننده شباهتی به نام کسانی که شما می خواهید حرف های آن ها را بشنوید نداشته باشد، مهم نیست که موضوع ایمیل چیست. در نهایت، افراد مشغول هستند و اگر شما شبیه کسی که گفتگوی راحتی (یا حداقل مهربانی) دارد حرف نزنید، به سادگی درگیر شما نمی شوند.

  • از کلمه «no-reply» (پاسخ ندهید) در نام فرستنده استفاده نکنید.

به لطف حجم ایمیل های اسپمی که این روزها افراد دریافت می کنند، اغلب افراد برای باز کردن ایمیل هایی که فرستنده ناشناسی دارند مردد هستند و تعلل می کنند. و حتی افراد کمتری دوست دارند که با یک ربات حرف بزنند. به اینکه وقتی شما با یک شرکت تماس می گیرید و نمی توانید با یک انسان واقعی حرف بزنید. به نظر شما ازار دهنده نیست؟ این برای ایمیل ها هم صدق می کند.

در ایمیل های خود هرگز ازآدرس «noreply@company.com» استفاده نکنید. چرا که نه تنها باعث می شود کمتر شخصی به نظر برسد بلکه باعث می شود افراد ایمیل شما را به لیست مخاطبان خود اضافه نکنند و اگر اضافه کرده اند آن را حذف کنند.

به جای استفاده از ایمیل های عمومی، از طرف یک شخص واقعی ایمیل ارسال کنید.  برای مثال ایمیل هایی که از طرف «علی» مدیر فروش شرکت X ارسال می شود از لحاظ باز شدن و نرخ clickthrough نسبت به ایمیل های که فقط از طرف شرکت ارسال شده اند، عملکرد بهتری داشته اند.

  • از نشانه‌های شخصی استفاده کنید.

به یاد دارید که در ابتدای مقاله در رابطه با شخصی سازی ایمیل حرف زدیم؟ در این قسمت بیشتر به این موضوع می پردازیم. با استفاده از نشانه های شخصی افراد در موضوع ایمیل (مثل نام یا موقعیت مکانی) می توانید احساس رضایت و آرامش به مخاطبان خود منتقل کنید. اگر از نام افراد استفاده کنید محسوس تر خواهد بود چرا که همه دوست دارند اسمشان را بشنوند. علاوه بر این، این کار باعث افزایش clickthrough می‌شود. تحقیقات نشان داده است ایمیل هایی که موضوع آن ها شامل نام کوچک دریافت کننده است، نسبت به ایمیل هایی که این چنین نیستند clickthrough بالاتری دارند.

یک مثال از اینکه برندها چطور چنین اطلاعاتی را به موضوع ایمیل های خود اضافه می کنند این است که اسنپ در ایمیل های خود از نام افراد استفاده می کند.

روش دیگر شخصی سازی روشی است که برای سفارشی سازی موضوعات ایمیل بر اساس موقعیت مکانی گیرندگان کار می کند. مثلاً چیزی شبیه به لیست رستوران ها یا کافی شاپ های معروف شهر آن ها.

شاید به نظر شما کمی غیرعادی باشد اما اینکه چند مورد از اطلاعات شخصی مانند اسم و موقعیت مکانی گیرندگان در ایمیل ها دیده شود نشان می دهد که شما نسبت به دیگران که فقط آدرس ایمیل افراد را دارند، اطلاعات بیشتری دارید. با این حال اگر به هر دلیلی نمی توانید (یا نمی خواهید) از اطلاعات شخصی افراد در موضوع ایمیل های خود استفاده کنید آن ها را با کلمه شما خطاب کنید.

  • لیست ایمیل خود را دسته بندی کنید.

انتخاب موضوع ایمیلدر حالی که ممکن است ایمیل های گروهی شما که به تمام لیستتان ارسال می شود، مرتبط و برای بعضی از افراد مفید باشد اما ممکن است برای بعضی دیگر مفید و مرتبط نباشد و باعث سر درگمی یا از بین رفتن علاقه آن‌ها شود. درست مثل وقتی که یک رستوران از طریق ایمیل، لیستی از بهترین غذاهای گوشتی خود را برای تمام مشتریانش ارسال می کند در حالی که بخشی از مشتریان او گیاه خوارند و ممکن است با دیدن این ایمیل به کلی از دنبال کردن آن ها منصرف شوند و آن ها را unsubscribe کنند.

با استفاده از اطلاعاتی که تا کنون از واکنش مشتریان به ایمیل های خود (با پرکردن فرم هایی که درباره صنعت و حوزه کار آن ها یا اولویت های آن ها اطلاعات جمع کرده اند) گرفته اید، ایمیل های ارسالی به آن‌ها را شخصی تر کنید. در ایمیل مارکتینگ می توانید ایمیل های گیرندگان مختلف را به کمک تقسیم بیدی لیست، شخصی سازی کنید. نحوه تقسیم بندی لیست ایمیل شما به اهداف و نوع کسب‌و‌کارتان بستگی دارد.

  • وعده های دروغ ندهید.

موضوع هر ایمیل در رابطه با محتوایی که دارد به خوانندگان خود یک قول یا وعده می دهد. مطمئن شوید که شما در این مورد متعهد هستید و سعی نکنید با وعده های دروغ مشتریان را برای باز کردن ایمیلتان فریب دهید. این کار باعث می شود مخاطبانتان از شما ناراحت شوند و از این پس به عناوین ایمیل های شما اعتماد نکنند که نتیجه آن نرخ باز شدن (open rate) پایین‌تر و نرخ unsubscribe بالاتر است.

  • به آن ها بگویید که ایمیل شما حاوی چه چیزی است.

درباره وعده های خود حرف بزنید. اگر بازدید کنندگان شما یک کتاب پیشنهادی را دانلود کرده اند و قرار است آن را از طریق ایمیل به آن ها تحویل دهید، می توانید در ایمیل خود از موضوعی مانند: «کتاب جدید شما اینجاست» یا «راهنمای شما منتظر است» استفاده کنید. این خیلی بهتر از یک تشکر ساده مثل: «از دانلود شما متشکریم» عمل می کند چراکه به طور واضح به آن ها می گوید که این ایمیل حاوی کتاب دانلودی آن ها است.

  • زمان درست را انتخاب کنید.

ارسال ایمیل در زمان مناسب با موضوع مناسب می تواند در نرخ باز شدن و clickthrough ایمیل های شما تغییر زیادی ایجاد کند. ملاً وقتی یک شرکت خدمات گردشگری، بعد از ظهر روز چهارشنبه به مشتریان خود ایمیل می دهد که «آخر هفته کجا می خوای بری؟» یا یک فروشگاه لباس آخر تابستان به مشتریان خود ایمیل می دهد که: «هوا داره سرد میشه، لباس گرم چی داری؟» یا مثلاً وقتی درست قبل از پایان اعتبار دامین شما برایتان یک ایمیل با این مضمون می آید که: «اعتبار دامنه شما رو به پایان است»  و حاوی دکمه های  cta برای تمدید اعتبار دامنه است، می تواند نرخ باز شدن و clickthrough ایمیل های خود را تا حد زیادی افزایش دهد.

  • بیان صریح، مختصر و مفیدی داشته باشید.

به یاد داشته باشید که مردم اینباکس خود را خیلی سریع چک می کنند بنابراین هرچه موضوع شما مختصر و واضح تر باشد بهتر است. معمولاً اینکه بیان ساده و واضحی داشته باشید بهتر از این است که از کلمات قلمبه سلمبه و یک زبان پیچیده استفاده کنید. مگر اینکه از یک موضوع سخت برای جلب توجه مخاطبان خود استفاده کنید.

وقتی می خواهید از یک زبان ساده برای موضوع ایمیل خود استفاده کنید اول به این فکر کنید که ایمیل شما چه سودی برای گیرندگان آن دارد و این مزایا را به طور واضح در آن بیان کنید. برای مثال تأثیر عنوان «امروز نرخ باز شدن ایمیل های خود را ۵۰ درصد افزایش دهید» بسیار بیشتر از «نحوه افزایش نرخ باز شدن ایمیل ها» است.

 

به نظرت ایمیل مارکتینگ جواب نمی‌ده، نه؟

سخت در اشتباهی! ما با یک کمپین اصولی ایمیل مارکتینگ نظرت رو عوض می‌کنیم.

 

  • از افعال کنشی استفاده کنید.

موضوع ایمیل شباهت زیادی به call-to-action دارد و در آن به زبانی برای ترغیب مشتریان به کلیک کردن نیاز دارید. موضوعات ایمیلی که حاوی یک فعل کنشی هستند می توانند افراد بیشتری را به خود جلب کنند و با اضافه کردن یک فعل محرک به این موضوعات با شدت بیشتری clickable شوند. موضوعات واکنشی مردم را به کلیک روی ایمیل شما ترغیب می کنند.

  • به مخاطبان خود حس خاص بودن را القا کنید.

حس انحصار طلبی و متفاوت بودن قدرت بسیار زیادی دارد و شما باید از آن استفاده کنید. وقتی مردم احساس می کنند که محرم راز کسی هستند یک حس تعلق به آن ها دست می دهد که می تواند باعث وفاداری آن ها شود که شما را مجبور می کند ایمیل های خود را بهتر کنید.

می توانید با اصطلاحات درست به مخاطبان خود حس خاص بودن بدهید که تأثیری جادویی خواهد داشت. چند مثال برای اصطلاحاتی که می توانید استفاده کنید:

  • «ویژه مشتریان خاص»
  • «یک پیشنهاد منحصر به فرد برای شما»
  • «هدیه ما به شما»
  • «شما دعوت شده اید»
  • «دعوت خصوصی»
  • حس اهمیت ایجاد کنید.

یک عبارت وجود دارد که همه ما را به یاد این شعار تبلیغاتی می اندازد که «همین حالا فلان کار را انجام بده». و این درحالی است که ما نباید به طور مستقیم مخاطب را تشویق کنیم. ما معتقدیم که یک ارتباط سریع در یک موضوع ایمیل، زمانی که خلاقانه و استراتژیک باشد، می تواند مخاطبان را وادار به یک واکنش یا کلیک کند. اما از آنجایی که شما دوست ندارید در میان مخاطبان خود دروغگو دیده شوید باید از این اصطلاحات به ندرت استفاده کنید و استفاده از آن ها را به زمانی محدود کنید که واقعا باید یک واکنش فوری داشته باشند.

  • از اعداد استفاده کنید.

خیلی از شرکت ها ایمیل های خود را با توضیحات مبهم در موضوع ایمیل ارسال می‌کنند و این همان چیزی است که باعث لزوم استفاده از اعداد و اطلاعات به بهترین شکل ممکن برای قابل فهم کردن ایمیل های شما، نشان دادن یک پیام واضح و روشن درباره پیشنهادتان و تعیین صحیح انتظاراتتان می شود.

درست مثل عنوان پست های بلاگ، استفاده از اعداد در عنوان ایمیل شما یکی از بهترین روش ها برای افزایش اثرگذاری ایمیل مارکتینگ است. می توانید از اعداد برای اشاره به تعداد عناصر، طول صفحه پیشنهادی که دارید ارسال می کنید، یک تخفیف خاص یا تعداد مزایای یک منبع خاص که در حال جمع آوری آن هستید مثل: «بیش از ۷۵۰ نفر در این رویداد ثبت نام کرده اند»، استفاده کنید.

  • یک سؤال قانع کننده مطرح کنید.

پرسیدن یک سؤال قانع کننده در موضوع ایمیل می تواند مخاطبان را درگیر کند. به ویژه اگر از خریدارانتان سؤالات شخصی می‌پرسید. این فقط یکی از راه های کنجکاوی است که قبلاً به آن اشاره کرده ایم. برای مثال ممکن است بپرسید که: «آیا شما هم این اشتباهات سئو را انجام داده اید؟» یا «آیا می دانید مشکلات سایت شما چیست؟»

مثلاً یک سایت مشاور املاک ایمیلی را با موضوع «استطاعت مالی شما چقدر است؟» به مخاطبان خود ارسال می کند که حاوی یک لینک برای املاک اجاره ای است. چنین موضوعی هم مخاطب را تشویق می کند و هم حس رقابت در او ایجاد می کند و در عین حال به او این امید را می دهد که در این سایت می تواند با بودجه ای که دارد، یک خانه خوب برای اجاره پیدا کند.

  • از شوخ طبعی نترسید.

اغلب مردم عاشق شوخی های خوب هستند. این یکی از بهترین راه ها برای جذاب کردن ایمیل های شما و رضایت گیرندگان آن ها است. اگر شما انسان شوخ طبعی نیستید، کمی از چارچوب های خود بیرون بیایید و در جای مناسب مقداری طنز چاشنی ایمیل های خود کنید. حواستان باشد که زیاده روی نکنید و اگر شک دارید حتماً آن را با یک همکار در میان بگذارید.

  • حواستان به استفاده از علائم نگارشی به ویژه علامت تعجب باشد.

موضوع ایمیلی که می گوید: «۵۰ درصد تخفیف فقط برای امروز!!!!!!!» ایمیل جذابی نیست و باز نمی شود. در واقع ممکن است باعث نادیده گرفتن ایمیل شما شود. از طرفی این روش ها نه تنها اثر مخرب دارند بلکه به نظر اسپم (spam) هم می رسند. بنابراین به جای اینکه از این روش های مخرب استفاده کنید، سعی کنید ایمیل های خود را شخصی، مرتبط و با استفاده از یک زبان دل پذیر، جذاب کنید.

  • از علامت تعجب و علامت سؤال کنار هم استفاده نکنید.

یکی از عناوینی که در پوشه spam بسیاری از ایمیل ها دیده می شود، موضوعی است که در آن هم از علامت تعجب و هم از علامت سؤال استفاده شده است. مثل: «دنبال یک راه حل سریع می گردی؟ همین الان کلیک کن!»

کلمات و عباراتی که باعث اسپم شدن ایمیل می شوند در ایمیل مارکتینگ شناسایی شده اند. استفاده از علامت سؤال و علامت تعجب در کنار هم نیز یکی از ترکیب هایی است که اگر در موضوع ایمیل بیاید باعث اسپم شدن آن می شود. علاوه بر این استفاده از سؤالاتی که جواب آن ها بیشتر از یک کلمه باشد نیز جاهلانه است و نه تنها بازاریاب ها بلکه لیدها هم این را می دانند.

  • از preview text تعاملی استفاده کنید.

با این که preview text بخش فنی موضوع ایمیل شما نیست، درست کنار قسمت موضوع ایمیل نشان داده می شود و قطعاً لازم است که به آن توجه کنید.

preview text به گیرندگان این امکان را می دهد که با یک نگاه متوجه محتوای ایمیل شما شوند. که برای کاربران اپلیکیشن iPhone Mail آیفون، ا،  Gmail و Outlook در کنار موضوع ایمیل نمایش داده می شود. (مقدار دقیق متنی که نمایش داده می شود به اپلیشکیشنی که کاربر از آن استفاده می کند و تنظیمات آن بستگی دارد.)

اگر خودتان preview text را تنظیم نکنید، مانند توضیحات متا در پست های بلاگ، ایمیل کاربر به صورت اتوماتیک از محتوای ایمیل شما پر می شود که ممکن است بسته به محتوای ایمیل شما بی نظم به نظر برسد.

  • از موضوع ایمیل خود تست A/B بگیرید.

با اینکه این نکات و بهترین روش ها یک نقطه عالی برای شروع ایمیل مارکتینگ شما هستند اما چیزی که برای یک شرکت بهترین نتیجه را دارد ممکن است برای یک شرکت دیگر نتیجه خوبی نداشته باشد. پس باید چیزی که برای مخاطبان شما جواب می دهد را درست کنید و اینجاست که به تست A/B نیاز دارید.

اگر این می تواند شما را ترغیب کند که از درک خود برای پیش بینی آنچه که در زبان موضوع ایمیل شما باعث می شود مردم روی ایمیل شما کلیک کنند استفاده کنید، باید از تست A/B برای موضوعاتی که بالاترین امتیاز را دارند استفاده کنید و بنا بر نتایج آن، موضوع خود را اصلاح کنید.

درمورد مخاطبان شما چه چیزی بیشترین نتیجه را خواهد داشت؟ موضوع کوتاه یا طولانی؟ موضوعی که شامل اعداد است یا نیست؟ جملات سؤالی یا خبری؟

اگر ایمیل های شما تا پایان روز باز نشوند، دیگر دیده نمی شوند و اگر چنین است به همین دلیل هم که شده باید موضوع ایمیل های خود را اصلاح کنید و از این پس از نکات فوق برای انتخاب موضوع ایمیل های خود استفاده کنید. اما اگر احساس می کنید که لیست ایمیل شما مناسب نیست یا نیاز به توسعه بیشتری دارد، می توانید با استفاده از لیدمگنت های جذاب و مناسب، لیست ایمیل خود را توسعه دهید.

منبع: hubspot

یکشنبه‌ها قبل از شروع کار یک مقاله رایگان از لابراتوار رسانه برای بهبود کسب و کار خود دریافت کنید

این مقاله مفید بود ؟
چرا از این پست راضی نبودید ؟
تصویر کپچا

Subscribe for free resources and news updates.