پروژه سئو اپلیکیشن پرداخت موبایلی جیبی مو

پروژه سئو اپلیکیشن پرداخت موبایلی جیبی مو

JIBIMO

در راستای خدمات سئوی سایت جیبی مو، ابتدا به تحقیق در مورد کلمات کلیدی مناسب پرداخته شد. لیستی از کلمات مرتبط تهیه کردیم و از بین آن‌ها ۴ کلمه کلیدی مهم را برگزیدیم.

  • کیف پول الکترونیکی: به سراغ هسته اصلی اپلیکیشن جیبی مو رفتیم و کلیدواژه “کیف پول الکترونیکی” را برگزیدیم. این عبارت نرخ تبدیل بالایی خواهد داشت چراکه جیبی مو دقیقا همان چیزی است که فرد سرچ کننده ی “کیف پول الکترونیکی” به دنبال آن است.
  • کارت به کارت: به این فکر کردیم که جیبی مو دقیقا چه مشکلی را برطرف می‌کند؟ خب افراد چه عبارتی را بیش‌تر برای جست‌وجو انتخاب خواهد کرد؟ کلیدواژه “کارت به کارت” به عنوان هدف انتخاب شد. چون علاوه بر اینکه این عبارت impression بالایی دارد، جیبی‌مو رقیب بالقوه‌ای برای کارت به کارت سنتی محسوب می‌شود و با نرخ تبدیل بالا، تعداد نصب بالا خواهد رفت.
  • درگاه پرداخت واسط: فروشگاه‌های اینترنتی و مانند آن، اکثرا به دنبال “درگاه پرداخت واسط” می‌باشند تا نیاز دریافت پول از مشتریان را برطرف کنند.
  • درگاه پرداخت شخصی: کسب‌وکارهایی که به هر دلیل نمی‌توانند درگاه پرداخت بانکی بگیرند، می توانند از جیبی مو به عنوان “درگاه پرداخت شخصی” استفاده کنند و این کلمه نیز در کلمات کلیدی فاز سئو قرار گرفت.

برای مدت زمان مشخص، تضمین صفحه اول گوگل داده شد. در این زمان به طور مرتب نظارت و پایش صورت می‌گرفت و تغییرات در موتورهای جستجو رصد می‌شد تا تصمیمات مناسب بعدی گرفته شود و این فاز نیز پس از پایان مدت تعیین شده تحویل داده شد.

نمودار روبه‌رو، سرچ کنسول جیبی مو و تعداد کلیک ورودی سایت را در سه ماه اول شروع پروژه نشان می دهد. استراتژی محتوای قوی جیبی مو و کار اصولی در زمینه سئو، رشد چشمگیری را برای این سایت رقم زد. این پروژه پس از سه ماه از آغاز، رشد بسیار سریعی را تجربه کرد و با سرعت به سمت اهداف نهایی حرکت کرد.

همواره بر این باور بوده ایم که استراتژی سئو و محتوا باید کاملا منطبق بر نیازهای مخاطب باشد و همواره باید تمامی سوالات مخاطب پاسخ داده شود. نتیجه این فلسفه پروژه موفقی همچون جیبی مو خواهد بود.

پروژه‌های مشابه

Subscribe for free resources and news updates.