ترفندهایی برای بازاریابی محتوایی

ترفندهایی برای بازاریابی محتوایی

ترفندهایی برای بازاریابی محتوایی 1350 500 مصلایی

ممکن است بسیاری از شما به خاطر ایجاد محتواهای با ارزش مانند وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی و فیلم های آموزشی به خود افتخار کنید. اما قبل از همه باید مطمئن شوید که کار با کیفیتی تولید کرده اید و می توانید نظر مخاطبان را به خود جلب کنید. ممکن است بخواهید به طور عمیق بر روی آن تمرکز کنید و یا حتی برای طراحی حرفه ای، ویرایش و کپی رایت آن هزینه پرداخت کنید. در پایان نیز هنگامی که محصول نهایی را مشاهده کردید، احساس حرفه ای بودن به شما دست خواهد داد و بی صبرانه منتظر به اشتراک گذاری آن با جهان اطراف خود هستید.
اما گاهی اوقات ممکن است با ترافیک کمتری مواجه شوید و دلیل این باشید که نتوانسته اید محتوای مورد نظر مخاطبان را ایجاد کنید.
به راستی چرا بازاریابی محتوا شما کار نمی کند؟ در ادامه برخی از مواردی که باعث به هدر رفتن زمان، انرژی و پول شما می شوند را آورده ایم:

  1. شخصیت فریبنده

دانستن برند تجاری به شما کمک زیادی می کند. لحن، زبان و پیامی که نشان دهنده برند تجاری شما است، به انسانی بودن کسب و کار شما کمک زیادی می کند و روحی تازه به محصولات، برنامه ها و سرویس های شما می دهد. بدین ترتیب می توانید بار عاطفی بیشتری در بازار برای برند خود ایجاد کنید و مردم تمایل به خواندن، تماشا کردن و گوش کردن به آن باشند. اما اگر محتوای شما به این سطح نرسد برایتان هزینه بردار خواهد بود.

  1. افراد را شناسایی کنید

شناسایی مخاطبان به شما کمک می کند بازارهای هدف و افراد خریدار را به طور دقیق مشخص کنید. هنگامی که جمعیت کلیدی را شناسایی کردید می توانید به طور موثر نیازها، خواسته ها و دیگر جزئیات سازنده برای آنها را برآورده کنید.
به عنوان یک کل، این روش ها به شما کمک می کند توجه مشتری را به دست بیاورید. بدین ترتیب می توانید بین شکاف دانش مصرف کنندگان با اطلاعات مربوطه پلی ایجاد کنید. در این روند، می توانید اعتماد همراه با علاقه آنها را به دست بیاورید و بدین ترتیب به اعتماد به نفس و پیشرفت رسیده و جایگاهی فراموش نشدنی برای برند خود پیدا کنید. این کار همچنین می تواند تعداد کلیک ها، لایک، و اشتراک گذاری محتوای شما را بیشتر کند.

  1. محتوای دقیق

نوع محتوا و چرخه خرید مشتری شناخته شده به شما کمک می کنند مطالب ارزشمند و مرتبطی برای مخاطبان خود ایجاد کنید. آیا می دانید بهترین زمان برای اینکه یک کتاب الکترونیکی در مقابل مخاطبان خود قرار دهید چه زمانی است؟ یا چه زمانی بهتر است از یک ویدئو به جای مطلب استفاده کنید؟ باید یاد بگیرید که چگونه و چه زمانی مخاطبان ترجیح می دهند اطلاعات را دریافت کنند و کاری کنید که هزینه های شما را به سود تبدیل کند.

  1. جای گذاری مختصر

تمامی موارد بالا به شما کمک می کنند پلت فرم مرتبط و بهتری داشته باشید. شاید بخواهید لوگو و محصولات تان در مکان های بسیاری دیده شود؛ اما قطعا نمی خواهید برند شما در هر نقطه ای باشد. بر روی یافتن دو یا سه سیستم عامل اصلی تمرکز کنید. این رویکرد از طریق معیارهای بهینه سازی ترافیک باعث بازگشت سرمایه موردنظر شما می شود.
اشباع بازار با مکان های متعدد پیام های شما را در کانال های پراکنده ای پخش خواهد کرد و بدین ترتیب این هزینه ها باعث رشد ناامیدی کارکنان و هزینه های اضافی خواهد شد.

آیا به جمله «محتوا پادشاه است» ایمان آورده ای؟

اگر نه یه جای کارت ایراد داره، ما با بازاریابی محتوا فروشت رو چند برابر می‌کنیم

  1. ارتقا سازگار

وجود تناقض در ترویج ها، باعث از بین رفتن تلاش های بازاریابی شما می شود. بسیار ضروری است که برند شما در ذهن مخاطبان باقی بماند. ایمیل ها و جوامع رسانه ای فعلی خود را فراموش نکنید. بهتر است به جای اینکه منابع را برای پیدا کردن افراد جدید صرف کنید ، به مشتریان فعلی خود سرویس دهید و به سودآوری برسید. از مخاطبان فعلی خود یاد بگیرید. آنها به شما کمک می کنند در زمان، انرژی و پول صرفه جویی کنید و عملکرد موثرتری داشته باشید.

  1. برنامه ریزی مشارکتی

اختصاص زمان برای برنامه ریزی استراتژیک ضروری است. شما مطمئنا می خواهید پلت فرم ها و روش های مختلف را کشف کنید. اما باید اول در مورد آن فکر کنید. مطمئن شوید که این حرکات برای برند، مخاطبان و تیم شما خوب است. تفکر مجدد در طول مرحله برنامه ریزی می تواند منجر به تاخیر و از دست دادن فرصت ها شود، بنابراین سعی کنید بین سرعت اجرا و استراتژی های دقیق تعادل برقرار کنید.

  1. تولید محاسبه شده

همیشه نتایجی که ما پیش بینی می کنیم طبق برنامه ریزی پیش نمی روند و ممکن است استراتژی ما به طرز ناراحت کننده ای با شکست مواجه شوند. به همین دلیل باید روش های خود را آزمایش، پیش بینی ها و انتظارات را در برابر نتایج واقعی پیگیری و اندازه گیری کنید.
هر کسب و کاری متفاوت است، هر مخاطبی خاص است و وجود فن آوری های جدید به معنای بازار پویا است. از سوی دیگر بازار می تواند تعجب آور و اغلب غیرقابل پیش بینی باشد، مگر در مواردی که یک سیستم برای ردیابی دارید. گرفتن داده ها و استفاده از آن برای محاسبه نتایج می تواند در آینده نتایج بهتری برایتان به همراه داشته باشد.
یادگیری ترویج موثر و سودآور محتوا نیاز به زمان، انرژی و پول دارد. سعی کنید روشن و استراتژیک باشید و حتما این هفت ملاحظه را در نظر بگیرید.

 

یکشنبه‌ها قبل از شروع کار یک مقاله رایگان از لابراتوار رسانه برای بهبود کسب و کار خود دریافت کنید

این مقاله مفید بود ؟
چرا از این پست راضی نبودید ؟
تصویر کپچا

Subscribe for free resources and news updates.