طراحی فروشگاه اینترنتی دی جی سنتر

Dj-Center-resanehlab

طراحی فروشگاه اینترنتی دی جی سنتر

DJ CENTER

دی جی سنتر چه فروشگاهی می‌خواهد؟

دی جی سنتر قبلا یک سایت تجاری برای معرفی تجهیزات داشته و برای رونق کسب و کارش، رویای تبدیل شدن به یک فروشگاه تجاری را در سر می‌پروراند و با توجه به اینکه قشر خاص و هنرمند جامعه مشتریان آن هستند، به سایتی با طراحی جذاب نیاز داشت که در آن محصولات نو و دست دوم را براساس دسته بندی متعارف دی جی ها و برندهای مختلف عرضه کند.

لندینگ پیج (پیش از افتتاح شعبه آنلاین)
دی جی سنتر می‌خواست به جای سایت قبلی، یک لندینگ پیج با یک کانتر داشته باشد که زمان افتتاح فروشگاه را به اطلاع مشتریانش رسانده و در عین حال، یک فرم به صورت نامحسوس در آن نمایش داده شود تا اطلاعات را از مشتریان دریافت کرده و بعد از افتتاح سایت، به این مشتریان تخفیف ویژه داده شود.
طرح پیشنهادی لابراتوار با استقبال دی جی سنتر روبه رو شد و در نهایت، لندنیگ پیج مورد نظر با کمی تغییر نسبت به طرح گرافیکی پیاده‌سازی شد.

طرحی برای مشکل پسندان
راستش را بگوییم، طراحی برای دی جی سنتر کار خیلی سختی بود! ما سه بار طرح زدیم تا بالاخره آخرین طرح انتخاب شد.
پس از تصویب طرح، کار پیاده‌سازی شعبه آنلاین شروع شد که با توجه به طرح جذاب و پیچیده‌ای که تصویب شده بود، کار چندان راحتی نبود و مشکلات زیادی سر راه برنامه نویسان فرانت – اند لابراتوار برای پیاده‌سازی markup قرار داشت.

فاز پسیو دی جی سنتر

بعد از تحویل سایت، دی جی سنتر کار دیتا اینتری را آغاز کرد که با توجه به طراحی سایت، آن هم کار راحتی نبود! عکس‌ها باید با سایزهای دقیق و فضای خالی حساب شده تهیه می‌شدند که کاری زمانبر بود. اما در نهایت ورود اطلاعات هم انجام شد و سایت، حال و هوای یک فروشگاه جذاب دی جی را پیدا کرد.

اما دی جی سنتر طرح‌های بزرگتری در ذهن داشت…

دی جی سنتر یک ظاهر دیگر برای خود می‌خواهد!

بعد از اتمام فاز ورود اطلاعات و باز شدن رسمی فروشگاه، دی جی سنتر یک جلسه با لابراتوار رسانه گذاشت تا اعلام کند که برای صفحه اصلی و وبلاگ خود یک ظاهر دیگر می‌خواهد.

و اگر بخواهیم باز صادق باشیم، این هم کار سختی بود! دو طرح ارائه شد که طرح آخر با تغییر یک عالمه جزئیات ریز و درشت به تصویب رسید و پیاده‌سازی شد.

اگر به دنبال یک فروشگاه هنری میگردید، حتما سری به دی جی سنتر بزنید:

پروژه‌های مشابه

Subscribe for free resources and news updates.