بازطراحی وبسایت مجموعه درمانی محب

بازطراحی وبسایت مجموعه درمانی محب

MOHEB

بعد از ساخت صفحات متنوع در راستای بازاریابی محتوایی، استفاده از فرآیند دیجیتال مارکتینگ برای جذب افراد یا به نوعی Lead Generation درپیش گرفته شد.

به این ترتیب در هر صفحه‌ای که راجع به یک بیماری توضیح داده شده بود، اسامی پزشکان و دپارتمان‌های مرتبط با آن بیماری نیز اضافه شد. در واقع هنگامی‌که شما به عنوان مخاطب به صفحه یک بیماری مراجعه می‌کنید، می‌توانید به اسامی پزشکان و دپارتمان‌های مربوط به آن بیماری در مجموعه محب دسترسی داشته باشید و در نهایت با یکپارچه‌سازی سیستم نوبت‌دهی، با پلتفرم نوبت‌۲۴ به راحتی زمان ویزیت را دریافت کنید.

در قسمت دیگر وبسایت این امکان فراهم شده است تا مخاطب بتواند به صورت آنلاین چکاپ شود به این صورت که با تعیین مجموعه علائم او نشانه‌هایی که در بدن خود حس می‌کند، بیماری‌های احتمالی مرتبط برای او به صورت آنلاین مشخص شود و در نهایت بتواند همانند قبل فرآیند رسیدن به دپارتمان مرتبط و انتخاب پزشک موردنیاز را طی کند.

در استراتژی دیگری باید مراجعانی که فقط به صورت آفلاین در مجموعه محب حضور داشتند را به فضای آنلاین وبسایت محب ترغیب می‌کردیم. در این راستا با توجه به بیماری ثبت شده بیمار در سیستم بیمارستان، لینک مطالب مرتبط به آن بیماری از طریق پیامک برای آن‌ها ارسال می‌شود و بدین ترتیب مراجعان را از فضای آفلاین به سمت فضای آنلاین هدایت می‌کنیم.

شما نیز می‌توانید طراحی سایت خود را به تیم حرفه‌ای لابراتوار رسانه بسپارید.

پروژه‌های مشابه

Subscribe for free resources and news updates.