طراحی سایت شرکت آریا سپهر شیمی

Arsec-Resanehlab

طراحی سایت آریا سپهر شیمی

ARSEC

عکس‌ها از عناصر اصلی یک وب سایت هستند. اما خب، باید بگوییم که همیشه اینطور نیست. وبسایت‌های صنعتی دغدغه‌های مخصوص خود را دارند. برخی از وبسایت‌های صنعتی به هیچ عنوان عکس – محور نیستند و صرفا باید با طراحی گرافیکی و متن به ورژن نهایی طراحی سایت رسید. آریا سپهر شیمی از آن شرکت‌هایی بود که می‌خواست یک وبسایت جذاب داشته باشد و در عین حال، تنها عکس‌های موجود آن، عکس‌های مربوط به محصولاتش بودند.

آریا سپهر، لوگو و رنگ سازمانی زیبایی داشت. به همین دلیل، هدف را بر این گذاشتیم که وبسایتی کاملا مطابق با لوگو و رنگ سازمانی خلق کنیم. آنقدر پیش رفتیم که حتی خط زیر حرف e لوگوی arsec را به عنوان بولت‌های اسلایدشو طراحی کردیم.

نقشه‌هایمان نقش برآب شد، پس رفتیم سراغ طراحی دوم!

آریا سپهری‌ها طرح را نپسندیدند. گفتند که سایت زیادی عکس_محور است و ما به یک چیز ساده‌تر نیاز داریم.

پس بعد از خداحافظی با طرح اولیه‌مان، اشک‌ریزان، آن را روانه زباله‌دان طرح‌های گرافیکی بی‌سرانجاممان کردیم. طرح گرافیکی دوم که تایید شد، بالاخره وارد مرحله بعدی شدیم: پیاده‌سازی!

آریا سپهر بعد از پیاده‌سازی

سایت را که پیاده‌سازی کردیم، به آریا سپهری‌ها خبر دادیم بیایند وبسایت را تحویل بگیرند. از زمان تحویل تا قرار دادن سایت روی هاست و دامین اصلی، زمانی بسی طولانی سپری شد! به دو دلیل:

آریا سپهری‌ها می‌خواستند بعضی قسمت‌های پیاده‌سازی شده را که مطابق با طراحی گرافیکی تایید شده بود، عوض کنند (که اینکار به هیچ کس توصیه نمی‌شود!)

دیتای نهایی مطابق با طرح گرافیکی تایید شده تهیه نشده بود.

بعد از تهیه دیتا و گذراندن پروسه دیتا اینتری (که این هم بر عهده لابراتوار رسانه گذاشته شده بود)، وبسایت بالاخره در کمال موفقیت روی مدار خود قرار گرفت.

اگر به دنبال یک سایت صنعتی می گردید، حتما سری به آریا سپهر شیمی بزنید :

پروژه‌های مشابه

Subscribe for free resources and news updates.