طراحی سایت رانینگ کلاب تهران

TehrunClub-resanehlab

طراحی سایت رانینگ کلاب تهران

TEHRUN CLUB

به دلیل برخی مسائل فنی و بهبود کاربرپسند بودن سایت به بازطراحی سایت تهران‌کلاب پرداخته شد. بازطراحی سایت با الگو قرار دادن New York Road Runners یا (NYRR) به عنوان نمونه برتر جهانی و بزرگترین کلاب دوی شهری دنیا پیگیری شد.  در ادامه به بیان نمونه‌ای از اقدامات صورت گرفته می‌پردازیم.

بخش رویدادها اضافه شد تا افراد بتوانند اطلاعات برگزاری را به راحتی در سایت مرجع پیگیری کنند. امکان بارگذاری عکس‌های هر ایونت در سایت ایجاد شد تا شرکت‌کنندگان بتوانند عکس‌های خود را دانلود کنند. امکان نمایش رکوردهای هر نفر و ثبت‌نام در کلاس‌ها فراهم شد. بخش وبلاگ سایت راه‌اندازی شد تا تهران‌کلاب به عنوان مرجعی برای علاقه‌مندان ورزش دو (چیزی که فقدان آن حس می‌شد) مقالات این حوزه را پیگیری کنند.

استراوا برنامه‌ای برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی دو و دوچرخه‌سواری محسوب می‌شود که آنالیز و اطلاعات دقیق از اقدامات ورزشکاران را در اختیارشان قرار می‌دهد. همچنین به عنوان یک شبکه اجتماعی امکان آشنایی با دیگر ورزشکاران را نیز فراهم می‌سازد. در بازطراحی وبسایت تهران‌کلاب تصمیم گرفتیم از این فرصت استفاد کرده و بین استراوا و وبسایت اینتگریشن انجام دهیم تا افراد بتوانند با اکانتی که در استراوا دارند به سایت تهران‌کلاب نیز وارد شوند.

شما نیز می‌توانید طراحی سایت خود را به تیم حرفه‌ای لابراتوار رسانه بسپارید.

پروژه‌های مشابه

Subscribe for free resources and news updates.