طراحی سایت شرکت مهندسی و صنعتی استیم

طراحی سایت شرکت مهندسی و صنعتی استیم

STEAM

طراحی وب سایت صنعتی از آن کارهایی است که هرکسی از عهده آن بر نمی‌آید! چرا که ماهیت یک کسب و کار صنعتی خشک و کمی تا قسمتی خشن است و محتوای تصویری سایت را عکس‌هایی شلوغ از محیط‌هایی کاملا صنعتی و غیر فوتوژنیک (!) تشکیل می‌دهند.

اما هر مشکلی یک راه حل دارد: یک وبسایت با طراحی گرافیکی و موشن‌های خلاقانه راه حل مورد نیاز شرکت‌های صنعتی است.

فاز اول: طراحی گرافیکی سایت استیم

ظاهر استیم مجازی طراحی می‌شود

شرکت‌های صنعتی برای اینکه بتوانند وب سایت جذابی داشته باشند (چرا که محتوای تصویری‌شان هیچ کمکی به جذابیت سایت نمی‌کند!) نیاز به یک طراحی کاملا خلاقانه و جذاب دارند. طرح گرافیکی لابراتوار رسانه براساس رنگ سازمانی و لوگوی منحنی استیم طراحی شد و به تصویب این شرکت رسید.

فاز دوم: پیاده‌سازی سایت استیم

استیمی‌ها موشن-باز هستند!

همه می‌دانستیم استیمی‌ها عاشق حرکت و پویایی هستند. ما در فرهنگ لابرتوار رسانه خودمان به این دسته از مشتری‌ها موشن – باز می‌گوییم! موشن باز بودن آنها در جلسات بی‌شماری که برای دریافت نیازهای اولیه و تایید طرح گرافیکی برگزار شده بود، کاملا مشهود بود. پس تا حدی که برای یک سایت سنگین و رنگین صنعتی می‌توان موشن استفاده کرد، از آن استفاده کردیم.

پایبندی به طرح گرافیکی، یک اصل اخلاقیست!

گاهی اوقات، بعد از اینکه طرح گرافیکی تایید شده و پیاده‌سازی می‌شود، مشتریان متوجه می‌شوند از عهده دیتا اینتری برخی از بخش‌های سایت بر نمی‌آیند. برای مثال در این مورد استیم نمی‌توانست عکس‌هایی با اندازه‌های مناسب را برای بخش پروژه‌ها که به صورت پازل کنار هم چیده می‌شدند، درست کند و تصمیم گرفت که با استایل ساده جلو برود.
این موضوع برای ما که سایت را پیاده‌سازی کرده بودیم، کمی گران تمام شد! باید لباسی را که دوخته بودیم، می‌شکافیتم و از اول می‌دوختیم. بالاخره بعد از عوض کردن بعضی از بخش‌های پیاده‌سازی شده، وب سایت نهایی آماده شد و بعد از دیتا اینتری، روی دامین اصلی قرار گرفت.

اگر به دنبال یک نمونه وبسایت صنعتیِ گرافیک_محور می گردید، پیشنهاد می‌کنیم که سری به استیم بزنید :

پروژه‌های مشابه

Subscribe for free resources and news updates.