میل چیمپ(Mailchimp)برای تجارت الکترونیک و فروشگاه اینترنتی

میل چیمپ(Mailchimp)برای تجارت الکترونیک و فروشگاه اینترنتی

میل چیمپ(Mailchimp)برای تجارت الکترونیک و فروشگاه اینترنتی 1200 628 کیوان کریمی‌پور

اتوماسیون بازاریابی یک ابزار قدرتمند در تجارت الکترونیک است و نقش موثری در افزایش سود یک فروشگاه اینترنتی ایفا می کند. اگر شما کسی هستید که به دنبال تکمیل کسب و کار آنلاین خود است، میل چیمپ همه چیزهایی را که شما برای برقراری ارتباط با مشتریان خود، تبلیغ محصولاتتان، فروش بیشتر و توسعه کسب و کارتان به آن ها نیاز دارید را در خود دارد. از آن غافل نشوید.

با استفاده از میل چیمپ می توانید کمپین های ایمیل مارکتینگ اتوماتیک خلاقانه ای طراحی کنید و به طور اتوماتیک مشتریان خود را به چرخه خرید بازگردانید.

در این مقاله ما بر ابزارها، ویژگی ها و یکپارچگی هایی تأکید می کنیم که می توانند برای فروشگاه های آنلاین، به طور ویژه ای مفید باشند و نرخ بازگشت سرمایه بالایی را برای ایشان به ارمغان آورد.

 

میل چیمپ را به فروشگاه اینترنتی خود متصل کنید.

برخی از قدرتمندترین ویژگی های میل چیمپ با استفاده از اطلاعات فروشگاه اینترنتی شما طراحی شده اند. وقتی شما با فروشگاه خود در ارتباطید، اطلاعات مشتریان و خرید به صورت اتوماتیک با هم تطبیق داده می شوند و شما می توانید لیست خود را با واگذاری گزینه هایی به مشتریان برای مشترک شدن در طول بررسی  گسترش دهید.

Mailchimp با تعدادی از سبدهای خرید متفاوت و راهکارهای تجارت الکترونیک یکپارچه می شود که عبارتند از:

اگر هیچ یک از این یکپارچه سازی ها با نیازهای شما تناسب ندارد، می توانید از API میل چیمپ استفاده کنید و خودتان به صورت شخصی آن را یکپارچه کنید. اگر از ناپ کامرس(NopCommerce) استفاده می کنید و نگران حجم کار بالای شخصی سازی شده اید، جای نگرانی نیست. متخصصین لابراتوآر رسانه این کار را برای شما انجام داده اند و شما می توانید به راحتی از این قابلیت ها استفاده کنید.

یکشنبه‌ها قبل از شروع کار یک مقاله رایگان از لابراتوار رسانه برای بهبود کسب و کار خود دریافت کنید

 

لیست خود را مدیریت کنید

وقتی که شما با فروشگاه خود ارتباط برقرار می کنید، ما حتی تاریخچه خرید هر نفر از لیستتان را هم به شما نشان می دهیم، بنابراین شما همیشه می دانید که خرید آنها از طریق کدام کمپین انجام شده است، چقدر از سفارش ها را آن ها ساخته اند و چه مقدار پول به فروشگاه شما پرداخت کرده اند.

 

سگمنت ها

ابزار سگمنت بندی Mailchimp به شما اجازه می دهند که از اطلاعاتی که درباره مشتریان خود دارید برای ساخت و ارسال کمپین های هدفمند استفاده کنید. سگمنت ها یک راه عالی برای افزایش ارتباط در بازاریابی شما هستند و به بهبود نرخ باز شدن و نرخ کلیک شما نیز کمک می کنند. ما متوجه شده ایم که به طور میانگین، نتایج کمپین های بخش بندی شده نسبت به کمپین هایی که بخش بندی نشده اند در ۲۱ % موارد نرخ باز شدن بالاتر و ۵۵ % نرخ کلیک بالاتری دارند.

شما می توانید ۳ نوع مختلف از سگمنت (به روز رسانی اتوماتیک، استاتیک و از پیش ساخته شده) را در Mailchimp ایجاد کنید و آن ها می توانند به شما کمک کنند افراد را بر اساس علاقه مندی ها، موقعیت های مکانی، اطلاعات دموگرافی، فعالیت های آن ها به عنوان مشترک و …  هدف گذاری کنید.

 

سگمنت های فروشگاه اینترنتی

بسیاری از گزینه های بخش بندی با در نظر گرفتن کسب و کارهای تجارت الکترونیک توسعه یافته اند، بنابراین شما همیشه می توانید در زمان درست، مشتریان صحیح را ببینید و هدف گذاری کنید. و در حالی که بخش بندی همیشه برای همه کمپین ها ضروری نیست، تحقیقات ما نشان داده اند که فروش به ازای هر مشترک در کمپین های بخش بندی شده، ۳ بار بیشتر از کمپین هایی است که بخش بندی نشده اند.

زمانی که میل چیمپ را با فروشگاه اینترنتی خود یکپارچه کرده اید، هدفگذاری افراد بر اساس فعالیت های خرید آن ها (شامل چیزی که سفارش داده اند، زمانی که سفارش خود را ثبت کرده اند و میزان پرداختی که داشته اند.) کار ساده ای است. بیاید به تمام گزینه های شما دقیق تر نگاه کنیم.

با سگمنت های از پیش ساخته میل چیمپ، می توانید مشتریان بالقوه، مشتریان اخیر، آن هایی که برای اولین بار خرید انجام داده اند، آن هایی که خرید خود را تکرار کرده اند،  یا مشتریان از دست رفته خود را تنها با یک کلیک هدف گذاری کنید.

شما با استفاده از گزینه های بخش بندی سفارشی میل چیمپ می توانید بخش های مختص خود برای مخاطبان فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید. مشتریان را با شمارش کل سفارش های آن ها، میانگین تعداد محصولات در هر سفارش، خریدهای قبلی، تاریخ خرید، میانگین (جمع کل) میزان پرداخت و… هدف گذاری کنید.

 

گروه ها

در Mailchimp، افراد می توانند برای دسته بندی مشتریان خود از روی علاقه مندی ها و عملکردهای آن ها گروه بسازند. این گروه ها می توانند برای ساخت سگمنت ها و ارسال ایمیل به مخاطبان هدف استفاده شوند. اگر برای مثال شما یک فروشگاه لباس آنلاین را اداره می کنید، ممکن است مشتریانی داشته باشید که به مجموعه متنوعی از محصولات علاقه دارند: زنانه، مردانه، بچگانه، اکسسوری ها و…

با ایجاد گروه ها در لیستتان با فرصت به مشتریان برای انتخاب انواع لباس هایی که به آن ها علاقه دارند، آن ها را به دست آورید و سپس فقط ایمیل های بازاریابی مربوط به علاقه مندی های آن ها را ارسال کنید.

 

پیش بینی دموگرافیک 

پیش بینی دموگرافیک یک ابزار قدرتمند است که با استفاده از آن می توانید رنج سنی و جنسیت مشتریان خود را پیش بینی کنید، بنابراین شما می توانید افراد را مبنی بر این اطلاعات با استفاده از سگمنت های سفارشی یا از پیش ساخته شده هدف گذاری کنید. سپس می توانید برای اینکه به خودتان در تعیین مخاطبان کلیدی و اصلاح استراتژی بازاریابی تان کمک کنید، اطلاعات دموگرافی را در گزارش کمپین ها، بازبینی لیست و پروفایل مشترکین تجزیه و تحلیل کنید.

در کمپین هایی که به سگمنت های فروشگاه اینترنتی ارسال شده اند، فروش به ازای هر مشترک سه برابر بیشتر از کمپین های بخش بندی نشده است.

 

به نظرت ایمیل مارکتینگ جواب نمی‌ده، نه؟

سخت در اشتباهی! ما با یک کمپین اصولی ایمیل مارکتینگ نظرت رو عوض می‌کنیم.

 

مخاطبان خود را توسعه دهید

اتصال به یک فروشگاه می تواند برای توسعه مخاطبانتان گزینه های مفیدی را در اختیار شما قرار دهد و اگر در حال حاضر دارای لیست مشتریان هستید، می توانید به سرعت آن ها را به حساب Mailchimp خود انتقال دهید. اما چند روش دیگر در دسترس شما وجود دارند که به صورت اساسی و مؤثر به کسب و کارهای تجارت الکترونیک کمک می کنند که یک مخاطب بسازند. لیست کامل این روش ها را در «۱۰ ایده لید مگنت فوق العاده برای توسعه لیست ایمیل» بخوانید.

 

فرم های ثبت نام

وقتی که شما در Mailchimp لیستی را ایجاد می کنید، گزینه های مختلفی از فرم های ثبت نام در اختیار شما قرار می گیرند که عبارتند از:

 

  • یک فرم ثبت نام میزبانی شده (hosted) و موبایل فرندلی که کاربران می توانند از طریق آن اطلاعات تماس خود را از یک کامپیوتر، موبایل یا تبلت ثبت و ارسال کنند.
  • فرم های Embedded که می توانند روی هر صفحه از سایت شما جای گذاری شوند. گزینه های مختلفی برای طراحی فرم سفارشی شما در اختیارتان وجود دارد و کد هر فرم تنها با چند کلیک قابل دسترسی است.
  • یک فرم که در یک مدال پاپ‌آپ کمی بعد از اینکه کسی سایت شما را باز کند به او نشان داده می شود. شما می توانید ازاین فرم برای کمک به پروموت پیشنهادها، مسابقات و پیشنهادهای دیگرتان یا برای دعوت از افراد برای پیوستن به لیست ایمیلتاناستفاده کنید.
  • Mailchimp Subscribe، یک اپلیکیشن رایگان برای آیپد و تبلت های اندروید است. از Subscribe برای جمع آوری آدرس های ایمیل از هرجایی که ممکن است باشید مانند برنامه های تلویزیونی تجارت، رویداد ها یا فروشگاه های واقعی تان استفاده کنید.
  • با سرویس هایی مانند Wufoo، WordPress و… یکپارچه می شود بنابراین شما می توانید فرم های پیچیده بسازید و بدون توجه به اینکه آن ها کجا قرار دارند، مشترکین بالقوه جذب کنید.

 

هرکدام از فرم های شما می توانند برای تناسب با نیازهای کسب و کار شما سفارشی شوند و Mailchimp گزینه های مختلف زیادی را به شما پیشنهاد می دهد که به شما کمک می کند اطلاعات افرادی را که مشترک لیست شما هستند جمع آوری کنید. بنابراین، با شامل شدن لیست گزینه هایی که می توانند به شما کمک کنند بیشتر درباره مشتریان خود بدانید و ارتباط خودتان را با آن ها بیشتر کنید، استراتژیک باشید.

 

کمپین های تبلیغاتی

پلتفرم های شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام، با میلیون ها کاربر در سراسر دنیا با یک فرصت عالی برای ارتباط با مشتریان و جذب مشتریان جدید به بازاریاب ها ارائه شده اند. Mailchimp ابزارهایی برای تبدیل طرفداران فیسبوک و فالوئرهای اینستاگرامتان به مشترکین تعاملی برای شما فراهم می کند.

افراد هدف قرار گرفته که شبیه به مخاطبان فعلی شما هستند با یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرامی یا فیسبوکی مقرون به صرفه که برای معرفی افراد به کسب و کارهای شما، نمایش محصولات و هدایت مشترکین جدید به لیست شما طراحی شده اند.

علاوه بر این، یکپارچه سازی فیسبوک با میل چیمپ به شما اجازه می دهد که یک فرم Mailchimp به صفحه تجاری فیسبوکتان اضافه کنید، با استفاده از این فرم، می توانید لیست ایمیل خود را با تشویق طرفداران خود در رسانه های اجتماعی به اشتراک در لیست ایمیل، گسترش دهید.

یک کمپین ایمیل مارکتینگ بسازید

وقتی لیست ایمیل و فرم های شما در یک جا قرار دارند، می توانید ساخت یک کمپین ایمیلی را شروع کنید. شما انتخاب می کنید که چه نوع کمپینی می خواهید بسازید، یک قالب انتخاب می کنید، شما می توانید از کمپین ساز درگ اند دراپ میل چیمپ برای طراحی و تست ایمیل های خود استفاده کنید و سپس آن را برای مخاطبان خود ارسال کنید.

طراحی کمپین های ایمیلی زیبا و مؤثر کار راحتی است. ۴ نوع کمپین (معمولی، تست a/b، متن ساده (Plain-text) و RSS) وجود دارد که می توانید از میان آن ها کمپین مورد نظر خود را انتخاب کنید، هرکدام از این کمپین ها برای کسب و کارهای تجارت الکترونیک مزایای متفاوتی دارند.

  • کمپین های معمولی از رایج ترین انواع ایمیل هایی هستند که کاربران ارسال می کنند. این کمپین ها می توانند قالب بندی شوند و برای تناسب با نیازهای کسب و کار شما، با تصاویر، رنگ ها و دیگر المان های طراحی محصولاتتان سفارشی سازی شوند.
  • کمپین های تست a/b به شما اجازه می دهند که موضوع های ایمیلی، نام فرستنده، زمان ارسال و محتواهای مختلفی را امتحان کنید، بنابراین همیشه می دانید که واقعاً چه چیزی مورد توجه مخاطبان شما قرار می گیرد و می تواند کمپین های آینده شما را بهینه کند. میل چیمپ سه تغییر مختلف ایمیلی را به بخش های مختلف لیست شما ارسال می کند، عملکرد آن ها را ردیابی می کند و سپس بهترین آن ها را به تمام گیرندگان باقیمانده ارسال می کند.
  • کمپین های متن ساده یا Plain-text، ساده ترین نوع ایمیلی هستند که می توانید ارسال کنید. این کمپین ها فقط حاوی متن خواهند بود و گزینه ای برای قالب بندی ندارند.
  • کمپین های RSS به شما این امکان را می دهند که ایمیل مارکتینگ خود را با ارسال مستقیم محتوای یک فید RSS (مانند به روز رسانی های بلاگ شما یا عنوان های جدید شرکتتان) از طریق Mailchimp، اتوماتیک کنید. ۱۰ نمونه ی فوق العاده از این کمپین ها را در «کمپین های ایمیل مارکتینگ اتوماتیک» ببینید.

میل چیمپ انواع مختلفی از قالب های از پیش ساخته شده و طرح هایی که امکان سفارشی سازی دارند را در اختیار کاربران قرار می دهد که می توانند همراه با قالب های برجسته intent-based انتخاب شده به عنوان نقاط شروع کمپین شما استفاده شده باشند. با استفاده از این قالب ها می توانید برای ارائه محصولاتتان یک کمپین عالی بسازید، خبرها یا داستان ها را به اشتراک بگذارید، مشتریانتان را دنبال کنید یا اینکه به افراد کمک کنید با کسب و کار شما آشنا شوند.

اگر تاکنون یک کمپین موفق ایمیل مارکتینگ نداشته اید یا از کمپین خود راضی نبوده اید، «۵۰ نکته ضروری برای ایمیل مارکتینگ» را مطالعه کنید.

بلوک های محصولات

بلوک های قابل سفارشی سازی محصولات، روش سریعی را برای پروموت پرفروش ترین موارد خود یا نمایش محصولات فصلی در ایجاد کمپین ها یا اتوماسیون ایمیل مارکتینگ فراهم می کنند. اگر میل چیمپ به فروشگاه اینترنتی شما متصل باشد، میل چیمپ به صورت اتوماتیک تصاویر، توضیحات و قیمت های محصولات شما را بیرون می کشد.

شما باید یک بلوک محصول را به ایمیلتان درگ اند دراپ کنید ، محصولاتی که می خواهید تبلیغ کنید را انتخاب کنید، CTA های خود را بگذارید و گزارش های خود را بعد از ارسال بازبینی کنید که ببینید چقدر درآمدزایی کرده اید.

 

توصیه های محصولات

وقتی که شما با بلوک های محصولات راحت هستید، پیشنهادهای محصول سفارشی شده را به کمپین ها یا اتوماسیون ایمیل مارکتینگ خود اضافه کنید تا ارتباطات ایمیل خود را افزایش دهید. توصیه های محصولات میل چیمپ شامل آنالیز رفتار مشتریان در خرید های قبلی و پیشنهاد خودکار محصولاتی هستند که احتمال خرید آن ها زیاد است. شما درباره مشتریانتان بیشتر یاد می گیرید و پول بیشتری به دست می آورید، تحقیقات نشان می دهند که کسب و کارهای تجارت الکترونیک در کمپین هایی که شامل توصیه های محصولات هستند، ۳۱ % درآمد بیشتری دارند.

 

زمان بندی و ارسال کمپین

وقتی که شما آماده ارسال هستید، چندین روش تحویل مختلف در دسترس شما قرار دارند. همه کاربران گزینه ای برای ارسال فوری کمپین یا زمان بندی آن برای ارسال در یک ساعت و تاریخ خاص دارند.

اگر شما دارای یک اکانت پولی هستید، به سه گزینه زمان بندی اضافه هم دسترسی دارید:

بهینه سازی زمان ارسال تاریخچه کلیک مشتریان شما را برای تعیین زمانی که آن ها عموماً بیشترین تعامل را با کمپین های Mailchimp دارند آنالیز می کند و از آن برای محاسبه زمان بهینه ارسال شما استفاده می کند.

  • Timewarp کمپین ها را بر اساس زمان محلی مشتریانتان (به جای زمان محلی شما) برای آن ها ارسال می کند. برای مثال، اگر شما یک کمپین را برای ارسال در ساعت ۱۰ زمان بندی می کنید، Timewarp برای ارسال ایمیل ها تا زمانی که ساعت در منطقه مشتریانتان ۱۰ شود صبر می کند و فرقی نمی کند که آن ها کجای دنیا باشند.
  • Batch Delivery کمپین های شما را به جای اینکه یک باره ارسال کند، در گروه های زمان بندی شده ارسال می کند تا به شما کمک کند ترافیک را به سمت سایت یا فروشگاهتان کنترل کنید و از فشار آمدن بر سرورتان جلوگیری کنید.

بازاریابی خود را اتوماتیک کنید

ابزارهای اتوماسیون ایمیل مارکتینگ Mailchimp فرآیند ارتباطات شما را ساده می کند، بنابراین شما می توانید تجربه خرید را برای مشتریان شخصی سازی کنید و این را با محتوای مرتبط در زمان صحیح برای آن ها فراهم کنید. ۱۰ نمونه موفق از این نوع ایمیل ها را می توانید در «کمپین های موفق ایمیل مارکتینگ اتوماتیک»

می توانید یک ایمیل هدف گذاری شده یا مجموعه ای از ایمیل ها را بسازید که وقتی با یک شاخص مانند یک تاریخ یا رویداد خاص یا فعالیت خاصی از طرف کاربران راه اندازی می شوند، به طور اتوماتیک در یک سیکل زمانی ارسال می شوند.

و از آنجایی که در یک اتوماسیون هر ایمیل می تواند راه انداز منحصر به فرد خودش را داشته باشد، شما انعطاف لازم برای ساخت اتوماسیون هایی که نیازهای کسب و کار شما را پاسخ می دهند، دارید.

 

اتوماسیون فروشگاه اینترنتی

در اینجا تعدادی از کارهایی که می توانید با استفاده از اتوماسیون های میل چیمپ برای فروشگاه اینترنتی خود انجام دهید را می بینید:

  • به مشتریان جدید خود خوش آمد بگویید:

ارسال مجموعه ای از ایمیل های خوش آمدگویی به افراد وقتی که آن ها اولین خرید خود را از فروشگاه شما انجام می دهند. پیشنهاد محصولات دیگر به آن ها یا اضافه کردن یک عامل انگیزشی به ایمیل برای تشویق به خرید در آینده را به آن ها معرفی کنید.

  • به بهترین مشتریان خود پاداش دهید:

ارسال تخفیف ها، پیشنهادها یا اطلاعیه های فروش خاص برای تشکر از وفادارترین مشتریانتان به خاطر حمایت و پشتیبانی آن ها.

  • یک پیام پیگیری محصولات ارسال کنید:

مشتریانی که به دسته خاصی از محصولات شما علاقه نشان می دهند یا محصول خاصی را می خرند، پیگیری کنید. از آن ها بخواهید که به شما بازخورد دهند، دستور العمل های مفید استفاده فراهم کنید یا اینکه موارد مرتبط را پروموت کنید.

  • با مشتریان از دست رفته خود مجدداً تعامل برقرار کنید:

مشتریانی که مدتی است هیچ خریدی انجام نداده اند را پیدا کنید و آن ها را تشویق کنید که محصولات جدید شما را بررسی کنند.

 

سبدهای خرید ترک شده

ترک سبد خرید یک اتفاق رایج است (تحقیقات نشان داده اند که دو سوم سبدهای خرید قبل از اینکه خرید آن ها کامل شود، ترک می شوند.) اما نه به این معنا نیست که مشتری دیگر علاقه ای به خرید محصولات شما ندارد.

اتوماسیون سبدهای خرید ترک شده ما به شما اجازه می دهد که به مشتریان انگیزه لازم را برای برگشت به فروشگاهتان بدهید، بنابراین شما می توانید دوباره فروش داشته باشید و درآمد بیشتری تولید کنید. در حقیقت اطلاعات ما نشان می دهند که کاربران Mailchimp وقتی پیام های سبدهای خرید ترک شده را ارسال می کنند، ۱۲ % درآمدی که از طریق ایمیل ها کسب می کنند را افزایش می دهند.

وقتی که شما فروشگاه NopCommerce، Shopify، Magento یا WooCommerce خود را به Mailchimp متصل می کنید، می توانید از اتوماسیون سبدهای خرید ترک شده ما برای یادآوری این موضوع به مشتریان استفاده کنید که قبلاً چه چیزی را ترک کرده اند و برای بازگشت به فروشگاهتان و خرید از آن به آن ها یک دلیل منطقی بدهید. شما حتی می توانید توصیه های محصولات را برای پیشنهاد محصولات دیگری که ممکن است دوست داشته باشند، به آن اضافه کنید. این یک راه عالی است برای اینکه محصولات و کسب و کار خود را در ذهن مشتریان خود تازه نگه دارید و فرآیند سود خاص خود را بهبود دهید.

 

اطلاعیه های سفارش

ابزارهای اطلاعیه های سفارش ما به شما اجازه می دهند که اطلاعیه هایی را که باید به مشتریان خود ارسال کنید، از طریق اکانت Mailchimp خود به طور مستقیم طراحی، ارسال و پیگیری کنید. مانند: تأیید سفارشات، فاکتورها، تأیید حمل، تأیید بازگشت هزینه ها و تأیید لغو خریدها.

با سفارشی سازی ایمیل های اطلاع رسانی سفارش با لوگو ها، رنگ ها و فونت هایی که با نگاه و احساس برند شما مطابقت دارند

با سفارشی سازی ایمیل های اطلاع رسانی سفارشی با لوگو، رنگ و فونت هایی که با نگاه و احساس برند شما مطابقت دارند، از سبد خرید گرفته تا بررسی و فراتر از آن، برای مشتریان خود یک تجربه جذاب و رضایت بخش ایجاد کنید.

برای تشکر از مشتریان بابت خرید آن ها یک پیام شخصی سازی شده اضافه کنید یا اینکه برای آن ها دستورالعمل های پیگیری ایجاد کنید و یک بلوک پیشنهاد محصولات اضافه کنید که درست بعد از اینکه مشتریان خرید خود را تکمیل کردند، موارد مرتبط دیگر را به آن ها پیشنهاد کند.

یکشنبه‌ها قبل از شروع کار یک مقاله رایگان از لابراتوار رسانه برای بهبود کسب و کار خود دریافت کنید

 

گزارش ها

داشبورد حساب می تواند دیدگاه سطح بالایی از عملکردتان به شما بدهد اما برای اینکه در آمارهای کلیدی مانند تعامل، لغو اشتراک، فعالیت اجتماعی و اطلاعات تجارت الکترونیک عمیق تر شوید، در اکانت خود صفحه REPORTS را ببینید. فقط با چند کلیک می توانید عملکرد کمپین ها و اتوماسیون های خود را بررسی کنید و ببینید کدام یک از محصولات یا خدمات شما محبوبیت بیشتری دارند، مقدار ROI را ببینید و کسانی که تعامل بالاتری دارند را پیدا کنید.

در قسمت e-commerce گزارش های خود، مجموعه فروش انجام شده توسط کمپین، مجموع تعداد گفتگوها (سفارش های دریافتی) و سقوط ناگهانی خریدهای هر مشترک را ببینید. شما می توانید فرآیند و مسیر فروش را از یک کلیک در کمپینتان تا انجام خرید پیگیری کنید. این کار به شما اجازه می دهد که بعد از باز کردن کمپین ببینید کدام مشتریان خرید داشته اند و آن ها چه چیزی خریده اند. و در صورتی که کمپین شما شامل محصولات است که به فروشگاه های مختلفی متصل شده اند، می توانید حتی اطلاعات خرید را با فروشگاه فیلتر کنید.

متخصصین لابراتوآر رسانه با توجه به درخواست مشتریان، یک پلاگین برای یکپارچه سازی میل چیمپ و پلتفرم ناپ کامرس توسعه داده اند. برای استفاده از مزایای بی شمار ایمیل مارکتینگ اتوماتیک و یکپارچه سازی پلتفرم فروشگاهی خود با میل چیمپ از ایشان مشاوره بگیرید.

 

این مقاله مفید بود ؟
چرا از این پست راضی نبودید ؟
تصویر کپچا

Subscribe for free resources and news updates.